رئیس اورژانس تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بازسازی ۱۰۰ آمبولانس در دستور کار است/ ۲۳۰ آمبولانس فعال در تهران داریم

صابریان گفت: ۱۰۰ دستگاه آمبولانس اورژانس تهران نیازمند بازسازی و ۲۳۰ موتورلانس برای پایتخت در نظر گرفته شده است.

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کار بازسازی ۴۰ دستگاه آمبولانس از سال گذشته آغاز شد اما  به دلیل نوسانات قیمتی این کار با تاخیر انجام شد.

وی با اشاره به اینکه آمبولانس‌های بازسازی شده قرار بود که اسقاط شود، افزود: در بازسازی آمبولانس ها تمامی موارد استاندارد رعایت و امکانات و تجهیزات بهتری در داخل این خودروها نصب شده است؛ با توجه به موتور استفاده شده در آنها عمر مفید آمبولانس‌ها ۵ سال است.

صابریان ادامه داد: اورژانس باید بیش از ۱۰۰ دستگاه آمبولانس را بازسازی کند که این کار با توجه به بودجه سازمان اورژانس انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۳۰ آمبولانس فعال در تهران داریم اما با توجه به جمعیت و ترافیک همچنین دیگر شرایط شهر تهران ما نیازمند ۵۰۰ آمبولانس هستیم.

فعالیت ۲۳۰ موتورلانس در تهران با هدف کاهش زمان رسیدن بر بالین بیماران 

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: در حال حاضر برای سرعت بخشیدن در امداد رسانی به مردم و مصدومان در کلان شهرها تعداد ۲۳۰ موتورلانس برای تهران در نظر گرفته شده است تا زمان رسیدن بر بالین مصدومان و بیماران با توجه به ترافیک شهر کاهش پیدا کند.

وی گفت: اورژانس برای ارتقای پرسنل خود اقدام به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی می‌کند تا کیفیت خدمات  بهداشتی و درمانی آنها در تمام دوره‌ها حفظ  شود و ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.