رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبر داد

بازدید روزانه هزار نفر از اماکن تفریحی پایتخت با اتوبوس‌های گردشگری

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از حضور روزانه هزار نفر از شهروندان در اتوبوس‌های گردشگری و بازدید از اماکن تفریحی پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی سیف  رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح «پرسه در شهر» از اول تا ۱۱ فروردین اظهار کرد: در قالب این طرح ۱۸ مسیر گردشگری تعیین شده که شهروندان با حضور راهنما از اماکن تاریخی موجود در این مسیر‌ها بازدید می‌کنند. در دو روز گذشته نیز «پرسه در ری»، «پرسه در لاله زار»، «پرسه در میدان مشق» و «پرسه در میدان آزادی» بیشتر از سایر تور‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

وی اجرای طرح اتوبوس گردشگری را از دیگر برنامه‌ها معرفی و عنوان کرد: در این طرح ۴ اتوبوس گردشگری از میدان تجریش حرکت می‌کنند و پس از گذر از میدان هفت تیر، میدان فردوسی، چهارراه ولیعصر (عج)، میدان آزادی و برج میلاد مجددا به میدان تجریش بازمی گردند.

وی با بیان این طرح از اول تا ۱۵ فروردین اجرا می‌شود، ادامه داد: در روز‌های گذشته اتوبوس‌های گردشگری به شدت مورد توجه گردشگران سایر شهر‌ها که به تهران می‌آیند قرار گرفت و به طور متوسط روزانه هزار نفر با استفاده از اتوبوس‌های گردشگری رایگان، از اماکن تفریحی تهران بازدید کردند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران یادآور شد: همچنین امسال برای نخستین بار شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ می‌توانند به طور مستقیم با راهنمایان گردشگری در ارتباط باشند و در جریان سیر تا پیاز گردشگری تهران قرار بگیرند.

سیف به برگزاری ۱۸ تور تهران گردی در ایام نوروز نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان برای ثبت نام در این تور‌ها می‌توانند به سایت ستاد گردشگری مراجعه کرده یا با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

وی با اعلام این خبر که روزانه ۵ تور گردشگری در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون تور‌های هیجان، بام تهران، طبیعت گردی و تماشاگه بیش از سایر تور‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار