گروه‌های فلسطینی: جولان سوریه مانند فلسطین، سرزمینی اشغالی است

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا تأکید کردند منطقه جولان سوریه سرزمینی اشغالی مانند فلسطین است که باید از سوی امت عربی و اسلامی از دست اشغالگران آزاد شود.

گروه‌های فلسطینی: جولان سوریه مانند فلسطین، سرزمینی اشغالی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند منطقه جولان سوریه سرزمینی اشغالی مانند فلسطین است که باید از سوی امت عربی و اسلامی از دست اشغالگران آزاد شود.

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد منطقه اشغالی جولان سوریه با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند منطقه جولان، بخشی از سرزمین عربی و اسلامی است که مانند فلسطین اشغال شده است و امت اسلامی و عربی باید برای پس گرفتن آن قیام کنند و صفوف خود را برای مقابله با توطئه‌های آمریکا در منطقه که در خدمت تأمین منافع اشغالگران است، متحد سازند. این گروه‌ها آمادگی خود را برای مشارکت فعال در راهپیمایی (الأرض و العودة) «سرزمین و بازگشت» در روز شنبه آینده اعلام کردند و از ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و همه سرزمین‌های اشغالی خواستند در راهپیمایی روز زمین حضور گسترده داشته باشند.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین از موضع ماهاتیر محمد، نخست‌وزیر مالزی علیه اظهارات ترامپ، تقدیر و تشکر کردند و موضع او را بیانگر «نبض واقعی» امت اسلامی دانستند که همه موضع گیری‌های رسمی اسلامی و عربی باید از آن پیروی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار