برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تویسرکان

مسئول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف و امور خیریه تویسرکان از اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان درایام نوروز خبر داد.

برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی محمد‌ظاهری، مسئول فرهنگی، اجتماعی و قرآنی اوقاف و امور خیریه  تویسرکان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گفت: این طرح به شکل هدفمند در حوزه فرهنگی، مذهبی و خدماتی برای زائران، میهمانان و گردشگران برگزار می‌شود.

وی افزود: هم اکنون آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) و امامزاده ناصر(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) سرابی، امامزاده عبدالله(ع) آرتیمان، امامزاده باباپیرعلی فرسفج، امامزاده علی‌اصغر(ع) ولاشجرد، امامزاده هارون(ع) کرزان، امامزاده اسماعیل(ع) زرهان، امامزاده زید(ع)، امامزاده ابراهیم(ع) بوجان میزبان طرح آرامش بهاری هستند.

مسئول فرهنگی، اجتماعی اوقاف و امور خیریه تویسرکان با اشاره به توزیع کتابچه آرامش بهاری و اجرای برنامه‌های قرآنی و ادعیه در جوار بقاع متبرکه گفت: در راستای ترویج مفاهیم مربوط به سبک زندگی اسلامی از ظرفیت فرهنگی و معنوی این مناطق در ایام نوروز استفاده می‌شود.

وی از برپایی خیمه معرفت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه تویسرکان خبر داد و اضافه کرد: برپایی خیمه معرفت در قالب برنامه‌های نظیر پاسخگویی به مسائل شرعی، مسابقات قرآن و کتابخوانی ویژه کودکان و نوجوانان و آشنایی عموم مردم با فرهنگ و برکات وقف و... خدمات ارائه می‌دهد.

محمدظاهری از برپایی خیمه فرهنگی و تبلیغی معرفت در جوار آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) خبر داد و یادآور شد: غرفه‌های نمایشگاه کتاب، محصولات فرهنگی، مشاوره و کودکان نیز فعال است.
انتهای پیام/ج

برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه تویسرکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.