حل مشکل آب وبرق روستا‌های متاثراز سیل استان‌های شمالی

وزیر نیرو گفت: بیش از ۶۰۰ روستای استان‌های گلستان و مازندران به دلیل سیلاب با مشکل قطع برق مواجه شده بودند که اکنون فقط برق ۳ روستا قطع است.

حل مشکل آب وبرق روستا‌های متاثراز سیل استان‌های شمالی اردکانیان وزیر نیرو در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ۴۰۰ روستا در استان گلستان و ۲۰۰ روستای مازندران پس از وقوع سیلاب با مشکل قطع برق مواجه بودند که با تلاش ماموران ادارات برق در حال حاضر برق دو روستا در گلستان و یک روستا در مازندران قطع است.

وی با بیان اینکه دشواری بودن راه دسترسی به این روستا‌ها علت کندی در برق رسانی به اهالی است، افزود: برق یک روستای مازندران که اکنون قطع است تقریبا خالی از سکنه است.

وزیر نیرو گفت: در خصوص آب آشامیدنی نیز ۱۴ روستای استان گلستان مشکل آب آشامیدنی دارند که اکنون با وسایل مختلف آب‌های بسته بندی شده در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

اردکانیان افزود: مشکل آب آشامیدنی در مناطق روستایی سیلزده مازندران برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در بخش آب شرب کیفیت آب آشامیدنی خط قرمز ما است، گفت:مناطقی از مازندران که از آب سد البرز استفاده می‌کنند به دلیلی کدورت و خروج آب ۴۰۰ متر مکعب مشکل داشتند که این مشکل به میزان قابل ملاحضه‌ای کم شده است.

انتهای پیام/ک


تلاش وزارت نیرو برای حل مشکل مناطق سیلزده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.