مدیر حوزه‌های علمیه کشور از عملکرد پلیس یزد در نوروز قدردانی کرد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور از عملکرد کارکنان پلیس یزد در برقراری امنیت و آرامش مسافران نوروزی و شهروندان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک نوروز ۹۸ از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس یزد در برقراری امنیت شهروندان و مسافران نوروزی قدردانی کرد.

وی بر همکاری همه دستگاه‌های دولتی با پلیس تاکید کرد و گفت: پشتیبانی و همکاری دستگاه‌های مسئول در امر امنیت با پلیس، رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار را محقق خواهد کرد.

آیت الله اعرافی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات فرهنگی پلیس در سطح جامعه خاطرنشان کرد: یقینا آگاه سازی، اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی در پیشگیری از بروز بسیاری از جرایم و آسیب‌ها اثرگذار خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ضمن حمایت از اجرای طرح ،طوبی، در یزد بر همکاری همه نهاد‌های مسئول در اجرای این طرح به خصوص حوزه‌های علمیه و روحانیون تاکید و از این اقدام ابتکاری پلیس یزد تشکر کرد.

در این دیدار سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک سال نو گفت: پلیس یزد با تمام توان جهت ارائه خدمت بی منت و مضاعف به شهروندان و مسافران نوروزی تلاش می‌کند.

میرحیدری در ادامه به اجرای طرح طوبی در یزد اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف فرهنگ سازی عفاف و حجاب با همکاری طلاب حوزه علمیه و غیره در محل‌های پرتردد یزد به خصوص در ایام نوروز اجرا و اقدامات اقناعی و ایجابی برای رعایت بیشتر شئونات اسلامی از سوی مهمانان نوروزی و شهروندان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ی

قدر دانی مدیر حوزه‌های علمیه کشور از عملکرد پلیس یزد در نوروز 

برچسب ها: پلیس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.