جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان/ آمادگی همه دستگاه ها در صورت بروز مشکل ناشی از بارش

️لازم است همه تجهیزات در آماده باش کامل برای مواجهه با خطرات احتمالی باشند.

جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، استاندار مرکزی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: لازم است همه تجهیزات در آماده باش کامل برای مواجهه با خطرات احتمالی باشند و فرمانداران در محل‌های خدمت حضور داشته باشند و بررسی جدی مناطق مختلف حوزه خود را برای مقابله با سیل احتمالی انجام دهند.

آقازاده همچنین از مردم استان و مسافران خواست از اقامت در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها تا دو روز آینده پرهیز کنند.

استاندار پس از این جلسه از نوروزگاه میدان امام خمینی شهر اراک بازدید کرد و در جریان خدمات رسانی مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سفر‌های نوروزی به استان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است گفت: تمام مکان‌های گردشگری استان اشغال شده که این نشان از استقبال خوب هم وطنان از اماکن گردشگری استان مرکزی است و امسال هم ۴۳ هزار مکان اقامتی برای مسافران در نظر گرفته شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از روز یکشنبه تا سه شنبه در استان مرکزی بارش باران داریم که این بارش حدود ۵۰ میلی متر پیش بینی شده است و با توجه به اینکه در ارتفاعات برف وجود دارد و با گرمی هوا آب شدن برف‌ها را خواهیم داشت احتمال سیلاب پیش بینی می‌شود.

غیاثی ادامه داد: طی این مدت احتمال رعدوبرق و وزش باد موقتی نسبتا شدید وجود دارد و بتدریج این سامانه از ظهر یا عصر سه شنبه از استان خارج خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

تجهیز ۴۳ هزار مکان اقامتی در استان مرکزی

برچسب ها: بحران ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.