آیا قتل دیگری در راه است؟

سرنوشتی نامعلوم در انتظار «ولید بن طلال»

­الشرق نوشت به نظر می‌رسد روابط دربار پادشاهی سعودی و «ولید بن طلال» شاهد تنش جدید شده است و سرنوشتی نامعلوم در انتظار اوست.

سرنوشتی نامعلوم در انتظار «ولید بن طلال»به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه الشرق چاپ دوحه، «عمرو ادیب» که قرارداد بزرگی با گروه شبکه‌های ام بی سی عربستان و با نظارت ترکی آل شیخ (وناسه) منعقد کرده است و رئیس هیئت امور تفریحی و سرگرمی و بازوی محمد بن سلمان به شمار می‌رود در برنامه الحکایه شدیدا از ولید بن طلال انتقاد کرد.

بن طلال پیشتر از پوشش خبری جنجالی کشتار تروریستی نیوزیلند در شبکه العربیه انتقاد و در گفتگویی در شبکه روتانا گفت: برخی نهاد‌های رسانه‌ای عربستان و عربی کشتار نیوزیلند را «جنایتکارانه» توصیف کردند و خجالت کشیدند که آن را «تروریستی» توصیف کنند. بن طلال گفت: آنچه در نیوزیلند رخ داد جنایتی تروریستی است و هر نهاد رسانه‌ای سعودی و عربی که این کشتار را تروریستی نداند، اشتباه کرده است.

به نوشته الشرق، ادیب که به نظر می‌رسد برای حمله به بن طلال دستور می‌گیرد، گفت: بن طلال همواره شبکه ام بی سی را مسخره می‌کند به خصوص بخش‌های خبری آن را.

وی اظهارات سابق بن طلال را نیز در سال دو هزار و سیزده محکوم کرد. بن طلال در این سال گفته بود شبکه الجزیره شبکه ملت‌های عرب است و گروه شبکه‌های ام بی سی و العربیه شبکه‌های حُکام هستند.

به نوشته الشرق، با توجه به زمان و نحوه انتقاد عمرو ادیب از ولید بن طلال، مشخص می‌شود که در روابط او با ترکی وناسه، مشاور بن سلمان تنش ایجاد شده است. از این رو ولید بن طلال با سرنوشتی نامعلوم در آینده مواجه است.

تحلیلگران معتقدند ولیعهد عربستان برای دور جدیدی از تصرف دارایی‌های شاهزادگان و بارزگانان برنامه ریزی می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عربستان ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار