با دستور استاندار خوزستان؛

ممنوعیت خروج مدیریان و فرمانداران از خوزستان

با دستور استاندار خوزستان، خروج مدیریان و فرمانداران از استان ممنوع شد.

ممنوعیت خروج مدیریان و فرمانداران از خوزستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: با توجه به اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان و احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در بسیاری از مناطق استان به دلیل ورود سامانه بارشی در هفته جاری جلسه اضطراری در این خصوص در شامگاه شنبه با حضور مدیران و مسئولان استان در استانداری تشکیل شد.

وی بیان داشت: مقرر شده که امروز اکیپی از مدیران و مسئولان استان از سیل بند‌های مناطق مختلف خوزستان بازدید کنند و وضعیت و ایمنی آن‌ها را بررسی نمایند.

شریعتی تصریح کرد: همچنین مقرر شده است که بررسی وضعیت و کیفیت آب آشامیدنی در استان توسط دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه به صورت مرتب بررسی شود.

براساس اخطاریه اداره کل هواشناسی خوزستان از اواسط روز شنبه لغایت اوایل چهارشنبه هفته جاری با ورود سامانه باران زا افزایش ابر، رگبارباران، رعدوبرق، وزش باد قابل ملاحظه تا شدید به همراه تندباد لحظه‌ای به ویژه در روز دوشنبه و احتمال تگرگ در استان مورد انتظار است که آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها را در پی خواهد داشت.

در زمستان سال گذشته بر اثر بارش باران و رهاسازی آب از سد‌های کرخه و دز بسیاری از مناطق استان دچار سیل شد که در این حادثه ۲ نفر کشته شد و به بیش از ۳ هزار نفر امداد رسانی شد.

انتهای پیام/گ

اعلام آماده باش مقابله با سیلاب در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.