تنها ۵ گام تا صعود آلومینیوم به لیگ برتر

پناهی: اگر مردم اراک حضور در لیگ برتر را می خواهند در کنار ما باشند

تنها ۵ گام تا صعود آلومینیوم به لیگ برتربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در آستانه اتمام لیگ دسته یک آزادگان تیم آلومینیوم در جایگاه چهارم و با تنها ۴ امتیاز اختلاف تا صدر جدول قرار گرفته است. تیم آلومینیوم ۵ بازی پیش رو دارد که در ۲ بازی میهمان و در ۳ بازی میزبان است.

عصر امروز از ساعت ۱۶ در استادیوم شهدای اسلامشهر در دیداری دوستانه تیم آلومینیوم به مصاف گل ریحان البرز می‌رود. این درحالی است که هر دو تیم در شرایطی مشابه و با ۲۵ بازی و ۴۱ امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار گرفته اند. اما قرعه‌ای که آلومینیوم در ادامه فصل با آن رو به روست راحت‌تر از گل ریحان است.

امین پناهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک نیز در گفتگویی تاکید کرد که اگر مردم اراک به صعود این تیم به لیگ برتر علاقه دارند باید در ادامه‌ی مسیر و روز‌های آخر فصل تیم را همراهی کنند.

پناهی افزود:صعود به لیگ برتر آرزوی همیشگی مردم اراک بوده است و در حال حاضر ما میتوانیم با پیروزی در دو بازی آینده حتی صدر نشین لیگ آزادگان شویم.

وی بیان کرد:کمالوند یکی از بهترین مربی‌های ایران است و به در کنار او کار کردند افتخار میکنم، این فصل با همدلی کادر فنی تیم، استاندار محترم مرکزی و مدیران و مسئولین باشگاه و شرکت ایرالکو در موقعیت خوبی هستیم.

مربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به مشکلات تیم گفت: در حال حاضر نداشتن زمین مناسب و عدم پرداختن صحیح به مقوله فوتبال پایه در فوتبال استان دو مشکل اصلی و اساسی است که امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب مشکلاتی از این دست نیز مرتفع گردد.

تیم آلومینیوم در هفته ۲۹ مقابل کارون اروند خرمشهر قرار میگیرد که این بازی در تاریخ ۹ فروردین است.

انتهای پیام/ی

نبرد آلومینیوم اراک برای سهمیه لیگ برتر

برچسب ها: لیگ دسته اول ، فیفا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.