ثبت بیش از ۴میلیون تردد در محورهای استان سمنان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تردد خودرو از بیست و پنجم اسفند ۹۷ تا سوم فروردین ۹۸ در محور‌های مواصلاتی استان سمنان ثبت شد.

ثبت بیش از ۴میلیون تردد در محورهای استان سمنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: فقط در روز سوم فروردین ۶۰۰ هزار تردد در محور‌های استان سمنان به ثبت رسیده است.

وی افزود: میانگین تردد در جاده اصلی از تهران به مشهد در حوزه استان سمنان یک هزار و ۶۴ تردد و از مشهد به تهران ۷۸۴ تردد بود.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۸۸۵ نفر با ۲۶۲ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی روز سوم فروردین امسال از استان سمنان به سفر رفتند و یک هزار و ۸۲۲ مسافر در این روز وارد این استان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ۲۸ مجتمع خدماتی رفاهی در محور‌های مواصلاتی استان آماده ارائه خدمات به زائران حرم مطهر رضوی است و رانندگان به منظور رفع خستگی و خواب آلودگی می‌توانند بعد از ۲ ساعت رانندگی دقایقی را در این مجتمع‌ها استراحت کنند.

انتهای پیام / گ

 

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار