ساجدی در گفت‌وگوبا باشگاه خبرنگاران جوان:

با تبیین بیانیه گام دوم به آرمان‌های‌مان دست می‌یابیم/ نیمه اول انقلاب را با افتخار طی کردیم

کارشناس مسائل بین الملل مطرح کرد: در صورت تبیین تصحیح بیانیه گام دوم به آرمان انقلاب اسلامی دست خواهیم یافت.

 تبیین بیانیه گام دوم به آرمان انقلاب دست می‌یابیممحمد ساجدی کارشناس مسائل بین الملل در گفت‌وگو با  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: انقلاب کبیر اسلامی در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاد که دشمنان گمان‌های باطلی در سر داشتند.

کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: در چنین شرایطی، رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاورد‌های شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخت و توصیه‌هایی اساسی به منظور توسعه ایران اسلامی، ارائه کردند.

وی افزود: این گام دوم، مشروط بر اینکه بتوانیم جوامع اطراف را به خوبی مورد بحث و بررسی قرار دهیم همچنین ارزیابی صحیحی از مسیر داشته باشیم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی است، نزدیک خواهد کرد.

ساجدی با بیان اینکه ایرانیان سر سختانه پای هدف و انقلابشان هستند، اظهار کرد: ما به هیچ عنوان کوچکترین عقب نشینی از مسیرمان نخواهیم کرد، بنابراین با همه سختی‌ها و مشقتی که دارد در همین مسیر می‌توانیم به یک سرمنزل مقصود برسیم.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: ادامه مسیر انقلاب اسلامی علیرغم همه سختی‌ها و مشکلات کاملا روشن است در نتیجه همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند که بیانیه گام دوم چراغ راه دوم است.

وی در پایان تاکید کرد: ما نیمه اول انقلاب را با افتخار طی کردیم که نشان می‌دهد تا اینجای مسیر را خوب عمل کردیم بنابراین همین راه می‌تواند ما را به مقصود برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار