مدیرکل هواشناسی قم عنوان کرد؛

ورود سامانه بارشی جدید به قم از روز سه شنبه

حیدری نبی گفت: در حال حاضر یک سامانه بارشی فعال در سطح کشور وجود دارد که احتمال می‌رود این سامانه در روز سه‌شنبه به استان قم برسد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مهران حیدری بنی مدیرکل هواشناسی قم ، با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان قم در روز‌های آتی گفت: در حال حاضر یک سامانه بارشی فعال در سطح کشور وجود دارد که احتمال می‌رود این سامانه در روز سه‌شنبه به استان قم نیز برسد.

مدیرکل هواشناسی قم گفت: با توجه به بارش‌های پیش رو در هفته جاری، از مردم درخواست می‌کنیم که به توصیه‌های ایمنی توجه کرده و تمهیدات لازم را برای انجام سفری بی‌خطر بیندیشند.

وی افزود: با توجه به‌شدت بارش‌ها احتمالاً در برخی مواقع نوع این بارش‌ها رگباری می‌شود که احتمال بارش برف در برخی از مناطق استان نیز وجود دارد و سازمان هواشناسی استان قم اخطار‌های لازم را برای زائران و مسافران ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: مرکز هواشناسی شکوهیه در ایام نوروز فعال‌تر کار را دنبال می‌کند و مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۳۴ از وضعیت آب و هوایی استان مطلع شوند.

حیدری بنی با بیان اینکه این بارندگی‌ها احتمالاً موجب آب‌گرفتگی معابر می‌شود،یادآورشد: از مردم و مسافران می‌خواهیم که در حواشی مسیر‌ها اتراق نکرده و توجه جدی به لغزش زمین داشته باشند تا شاهد کمترین خسارت‌ها باشیم.

انتهای پیام/ح

سامانه بارشی از روز سه‌شنبه وارد استان قم می‌شود

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار