لغو روزانه ۹۰ پرواز بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان در پی زمین گیر شدن بوئینگ ۷۳۷ مکس

شرکت امریکن ایرلاینز در پی زمین گیر شدن هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس، روزانه ۹۰ پرواز خود را لغو می‌کند.

لغو روزانه ۹۰ پرواز بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان در پی زمین گیر شدن بوئینگ ۷۳۷ مکسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، امریکن ایرلاینز، بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان اعلام کرد روزانه حدود ۹۰ پرواز خود را تا تاریخ ۲۴ آوریل و در نتیجه زمین گیر شدن هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس لغو می‌کند.

شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز که دارای ۲۴ فروند از هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس است، اعلام کرده این اقدام برای ارائه اطمینان بیشتر و اجتناب از هرج و مرج و نابسامانی در لحظات آخر پرواز است. پیش از این، شرکت امریکن ایرلاینز تنها پرواز‌های خود را با هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ مکس، تا تاریخ ۲۸ مارس لغو کرده بود.

امریکن ایرلاینز ابراز امیدواری کرد هواپیما‌های ۷۳۷ مکس بار دیگر و بزودی پرواز‌های خود را از سر بگیرد.

در بیانیه این شرکت آمده است: لغو این پرواز‌ها سبب می‌شود این شرکت بتواند خدمات بهتری را به مشتریانش ارائه دهد. این شرکت همچنان منتظر اطلاعاتی از سوی اداره هوانوردی فدرال، وزارت حمل و نقل، آژانس ایمنی هوانوردی و سازمان‌های دیگر و نیز شرکت بوئینگ است تا اجازه از سرگیری پرواز هواپیما‌های ۷۳۷ مکس را صادر کنند.

شایان ذکر است، ۳۷۱ فروند هواپیمای ۷۳۷ مکس در ناوگان شرکت‌های هواپیمایی جهان، پس از سقوط مرگبار دو فروند از این نوع هواپیما در اتیوپی و اندونزی زمین گیر شدند. در پی سقوط هواپیمای ۷۳۷ مکس هواپیمایی اتیوپی، ۱۵۷ نفر جان خود را از دست دادند. پیش از آن نیز به دنبال سقوط هواپیمای ۷۳۷ مکس اندونزی، ۱۸۹ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار