اسکان مسافران در سالن‌های ورزشی همدان

به دنبال بارش‌های اخیر سالن‌های ورزشی همدان برای اسکان مسافران نوروزی آماده شدند.

اسکان مسافران در سالن‌های ورزشی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، به دنبال بارش باران در همدان سالن‌های ورزشی این شهر برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز و آماده شدند.

در حال حاضر سالن انقلاب در بلوار انقلاب، سالن تختی در خیابان جهاد، سالن فردوسی در میدان فردوسی و سالن ابن سینا در خیابان شکریه و سالن نمایشگاه‌های بین المللی همدان آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند.

در این خصوص مدیر کل ورزش و جوانان  استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: تمام اماکن ورزشی برای اسکان مسافران و حادثه دیده گان از بارندگی های اخیر و یخبندان و کولاک در گردنه ها و ارتفاعات در استان آماده شده اند.

جهانشیر بیان کرد: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی ، تمام اماکن ورزشی در استان برای اسکان مسافران و حادثه دیدگان از بارندگی های اخیر در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفته است .

وی افزود: هیات های ورزشی برای کمک به نیروهای امدادی استان همدان در مجموعه حضور دارند ضمن اینکه سازمانهای مردم نهاد در کنار هیاتهای ورزشی در کنار نیروهای امدادی و ستاد بحران اماده خدمت رسانی به مردم هستند

جهانشیر عنوان داشت: با توجه به ادامه بارندگی تا فردا شب و احتمال سیلاب در نقاط استان وجود دارد و از این جهت تمامی سالن های استاندارد ورزشی به حالت اماده باش هستند.

انتهای پیام/ج

 اسکان مسافران در سالن‌های ورزشی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.