نگاهی به میزان بارندگی در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان به تشریح میزان بارندگی‌ها در استان پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: طی شبانه روز گذشته میزان بارندگی در شوش ۲۱.۶، لالی ۱۴.۷، صفی آباد دزفول ۱۴.۲، مسجدسلیمان ۱۰.۴، بستان ۸.۶، گتوند ۸.۵، ایذه و دهدز ۷.۸، شوشتر ۶.۸، اهواز ۳.۸، کشاورزی اهواز ۳.۶، آبادان ۱.۸، رامهرمز و شادگان ۱.۲ میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: میزان بارندگی در شهر دزفول ۳۶، شهر اندیمشک ۳۴، سردشت ۳۸، سوسن ۲۱، شیوند ۱۸، مال آقا هفت و قلعه تل ۵ و در حسینیه اندیمشک به میزان ۳۹.۲ میلی متر ثبت شده است.

سبزه زاری ادامه داد: سامانه بارشی که یکشنبه صبح در استان فعال شده تا اوایل وقت چهارشنبه حاکم است و به طور متناوب موجب رگبار، رعد و برق و در برخی از نقاط بارش به صورت رگباری همراه با ریزش تگرگ و وزش باد شدید می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: مجموع بارش‌ها در ارتفاعات، مناطق شمالی و شرقی استان در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه شدت بیشتری دارد.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال زراعی (یکم مهر ۹۷) تا پنجم فروردین ماه اسل ۹۸، بیشترین میزان بارندگی در حسینیه اندیمشک به میزان ۹۵۷.۵ میلی متر ثبت شده است.

انتهای پیام/م

ریزش رحمت الهی در خوزستان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار