رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز:

شهروندان از مسیر دروازه قرآن و هفت تنان شیراز عبور نکنند/افزایش کشته ها در سیل شیراز + اسامی جانباختگان و مصدومان

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به علت جاری شدن سیلاب شهروندان از عبور در مسیر دروازه قرآن و هفت تنان شیراز خودداری کنند.

قانع رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه مسیر دروازه قرآن و هفت تنان و محله های مجاور مسدود شده است، اظهار کرد: به علت جاری شدن سیلاب در مسیر دروازه قرآن و هفت تنان شیراز، شهروندان از حرکت به سمت این دو نقطه و محله های مجاور پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری و آتش نشانی در حال امداد رسانی به منزل ها و خودرو های دچار آبگرفتگی هستند، ادامه داد: شهروندان از تردد در کنارگذرها پرهیز و از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و از سفرهای غیر ضروری، خودداری کنند .

قانع اضافه کرد: برای پیشگیری از خلل در اسکان مسافران، ۲۰۰ آتش نشان برای کمک رسانی در کمپ ها و سالن هایی که برای مسافران درنظر گرفته شده، حضور دارند.

همچنین دهقانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه کنارگذر‌های رودخانه خشک به علت بارندگی مسدود هستند، اظهار کرد: شهروندان و مسافران می‌توانند برای تردد از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون خط یک مترو و ناوگان اتوبوسرانی آماده خدمت رسانی هستند، و شهروندان و مسافران نوروزی از ایستادن در حاشیه رودخانه خشک و پل‌های آن پرهیز کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز افزود: مسافران به منظور اسکان از سالن‌های سرپوشیده مشخص شده توسط شهرداری شیراز و به ویژه نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان استفاده کنند.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان فارس اعلام کرد: در همه اماکن ورزشی استان فارس، به روی شهروندان و ساکنین و مسافران باز است و هموطنان در صورت بروز مشکل به نزدیک ترین مکان ورزشی استان مراجعه کنند. 

بر اساس اعلام پزشکی قانونی استان فارس، در پی بارش شدید سیلاب در شهر شیراز ۱۷ تن کشته و ۳۵ تن مجروح شدند و این تعداد در حال تغییر است.

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج کشور نیز گفت: ۷ استان در بارش های سیلاب دچار حادثه شدند که استان فارس با توجه به اقدامات پیش بینی شده از آمادگی و امکانات بهتری برخوردار بود و در حال مدیریت این حوادث هستیم.

همچنین معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی فارس اعلام کرد: با توجه به شرایط اضطراری غیر مترقبه پیش آمده و احتمال لغو شدن بعضی از رزروهای مراکز اقامتی، همه مدیران تاسیسات اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی، برای رضایتمندی مسافران، تلاش لازم نسبت به استرداد وجه به نامبردگان انجام دهند.

۲۳:۳۲ تعداد کشته‎شدگان سیل شیراز به ۱۹ نفر رسید/درمان رایگان مصدومان

وزیر بهداشت گفت: تعداد کشته‎شدگان حادثه سیل امروز شیراز به ۱۹ نفر رسید.


 

۲۱:۰۴ اسامی مصدومان و جانباختگان سیل شیراز

اسامی مصدومان و جانباختگان سیل شیراز اعلام شد.


 

 ۰۸:۵۹ باران چترش را بر فارس گشود/هشدار هواشناسی فارس درخصوص آبگرفتگی معابر 

مدیر کل هواشناسی فارس از آغاز بارش باران در استان خبر داد.


 

۱۳:۱۱ شهروندان از استقرار در مناطق ساحلی و کوهستانی خودداری کنند

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس هشدار داد: شهروندان از نصب چادر و استقرار در مناطق ساحلی و کوهستانی خودداری کنند.


 

۱۲:۳۰ آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان در شیراز برای مقابله با خطر جاری شدن سیل

امیری فرماندار شیراز گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از جاری شدن سیل احتمال در شهرستان شیراز در آماده باش کامل هستند.


 

۱۵:۳۴  ۱۸ کشته و ۹۴ مصدوم در وقوع سیلاب شیراز 

در پی بارش شدید سیلاب در شهر شیراز ۱۹ تن کشته و ۱۰۵ تن مجروح شدند.


 

 

واژگونی بیش از ۲۰۰ خودرو در سیل دروازه قرآن شیراز/ شهروندان از مسیر دروازه قرآن و هفت تنان شیراز عبور نکنند/کنارگذر‌های رودخانه خشک مسدود شد

شهروندان از مسیر دروازه قرآن و هفت تنان شیراز عبور نکنند/کنارگذر‌های رودخانه خشک مسدود شد

شهروندان از مسیر دروازه قرآن و هفت تنان شیراز عبور نکنند/کنارگذر‌های رودخانه خشک مسدود شد

شهروندان از مسیر دروازه قرآن و هفت تنان شیراز عبور نکنند/کنارگذر‌های رودخانه خشک مسدود شد

انتهای پیام/چ

سیل در شیراز

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار