شرایط روستا‌های اهواز بحرانی است/لزوم تخلیه منازل اطراف رودخانه‌ها در اندیمشک

فرماندار اندیمشک گفت: ساکنان مناطق پاپی آباد، شهرک دوبندار و علی آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان که در مسیر رودخانه قرار دارند منازل خود را تخلیه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری ،  فرماندار اندیمشک بیان داشت: مناطق پاپی آباد، شهرک دوبندار و علی آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان که در مسیر رودخانه قرار دارند منازل خود را تخلیه کنند و با توجه به شرایط بارندگی و احتمال خطر سیلاب ناشی از بارندگی‌ها در بالادست، این مناطق پر خطر به شمار می‌روند.

وی با اشاره به لزوم تخلیه منازل در این مناطق افزود: تمامی ساکنان این روستا‌ها و عشایر منطقه که در مسیر رودخانه قرار دارند هرچه سریعتر باید منازل مسکونی خود را تخلیه کنند.

رئیس ستاد بحران اندیمشک عنوان کرد: بخشدار و دهیاران در این مناطق مشغول اطلاع رسانی فوری به ساکنان هستند و تمهیدات لازم برای کنترل حوادث اندیشیده شده است و امیدواریم خطر جدی نداشته باشیم.

جهانگیری ادامه داد: هزاران مسافر نوروزی در اندیمشک شب گذشته با کمک مسئولان در مناطق سرپوشیده، سالن‌های ورزشی، مساجد، مصلی نماز جمعه و دیگر اماکن شهرستان اسکان یافتند و طی بنر‌های اطلاع رسانی، مکان‌های اضطراری برای اسکان مسافران معرفی شده است و ستاد بحران اندیمشک و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان آماده باش کامل هستند.

فرماندار اندیمشک گفت:کشیک‌های شبانه روزی ادارات مستقر هستند و وضعیت راه‌ها و محور‌های مواصلاتی شهرستان مشکل خاصی ندارند.

این مقام مسئول در پایان از مسافران نوروزی خواست را رعایت احتیاط و اصول ایمنی در مسیر‌ها تردد کنند.

۱۹:۵۸ دبی رودخانه کارون در اهواز تا ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب افزایش می‌یابد
سازمان آب و برق خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش دبی کارون در مقطع اهواز تا ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه و مسدود شدن جاده‌های ساحلی و آبگرفتگی پارک‌های ساحلی هشدار داد.

 


۱۵:۴۰ مسدود شدن پل شناور دیلم-شعیبیه تا اطلاع ثانوی

بخشدار شعیبیه شوشتر از مسدود شدن پل شناور دیلم-شعیبیه تا اطلاع ثانوی، به دلیل افزایش دبی آب رودخانه شاخه شطیط رودخانه کارون خبر داد.

 


۱۵:۲۵ تردد در محورهای خوزستان روان و ترافیک نیمه سنگین است/مسدود شدن محور قدیم چذابه و اندیکا-شهرکرد

جانشین رئیس پلیس راه خوزستان، تردد در محورهای استان را روان و ترافیک را نیمه سنگین اعلام کرد.

 


۱۵:۰۸ خطر در کمین ۱۵ روستا در حاشیه رودخانه کارون و دز/شرایط روستا‌های اهواز بحرانی است

فرماندار اهواز از شرایط ۱۵ روستا در حاشیه رودخانه کارون و دز را بحرانی اعلام کرد.

 


11:11 بسته شدن راه ارتباطی ۲۲ روستا در اندیکا
سرپرست فرمانداری اندیکا از تخریب پل منطقه شیمبار بالا از توابع این شهرستان بر اثر سیلاب و طغیان رودخانه، و قطع ارتباط ۲۲ روستای بخش چلو با مرکز این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/م

تخلیه منازل اطراف رودخانه ها در اندیمشک

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.