ساماندهی و انتقال ۲ هزار مسافر گرفتار در بارندگی از بندر پهل به بندرعباس

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: در پی بارش شدید باران و تعطیل شدن اسکله‌های مسافری بندرعباس و قشم در دو روز گذشته ۲ هزار مسافر نوروزی ساماندهی و از بندرپهل به بندرعباس منتقل شدند.

ساماندهی و انتقال ۲ هزار مسافر گرفتار در بارندگی از بندر پهل به بندرعباسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،ستار هاشمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت:در پی بارش شدید باران و تعطیل شدن اسکله‌های مسافری بندرعباس و قشم در دو روز گذشته ۲ هزار مسافر نوروزی ساماندهی و از بندرپهل به بندرعباس منتقل شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر به دلیل تعطیلی اسکله شهید ذاکری قشم از مبدا اسکله لافت با شناور‌های غیرمتعارف به اسکله پهل منتقل شده و در اسکله پهل به دلیل کمبود وسیله حمل و نقل معطل شده بودند.

معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: با همکاری با تمهیدات ستاد نوروزی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای هرمزگان و باهمت و تلاش اداراه‌های شهرستان‌های بندر خمیر و قشم وبا مشارکت انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل مسافربری شهرستان بندرعباس در دو روز گذشته با ۴۰ دستگاه اتوبوس این مسافران به بندرعباس منتقل شدند.

انتهای پیام / ب

ساماندهی مسافران نوروزی گرفتار در بارندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.