نماینده مردم گرگان و آق قلا:

کارهای زیر ساختی و زیربنایی در اق قلا انجام است

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: کار‌های زیرساختی و زیربنایی با کمک نیرو‌های نظامی در شهرستان اق قلا در حال انجام است.

کارهای زیر ساختی و زیربنایی در اق قلا انجام استتربتی نژاد نماینده مردم شهرستان گرگان و ِآق قلا در گفتگوی تلفنی در خصوص وضعیت شهرستان آق قلا به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،گفت:با توجه به انسجام بین مردم و مسئولان اقدامات و امداد رسانی با برنامه ریزی بهتر در حال انجام است.

تربتی نژاد افزود:با کمک نیرو‌های نظامی مستقر در منطقه کار‌های زیربنایی و زیر ساختی در حال انجام است.

وی گفت: با وجود تامین مواد غذایی و امدادی، باید در نحوه توزیع ان بیشتر دقت شود.
 
تربتی نژاد گفت: امدادرسانی با کمک قایق‌ها و تراکتور‌های روستاییان انجام می‌شود و یکی مشکلات سوخت رسانی و تعویض روغن این دستگاه‌ها ست.

وی گفت:طبق جلسات متعدد تصمیم گرفته شد تا با کمک شرکت فرآورد‌های نفتی بتوانیم مشکل رسانی برطرف شود.

وی همچنین در مورد خسارت سیلاب منطقه گفت:به دلیل حجم زیاد اب به بخش کشاورزی، دامداری و منازل مسکونی روستایی و شهری خسارت زیادی به وجود امده است.

وی افزود: در برخی مناطق ارتفاع سیلاب به ۲متر نیز می‌رسید که اکنون حدود نیم متر کاهش یافته است و تا روز‌های آتی این حجم آب کمتر خواهد شد.
 
تربتی نژاد همچنین در مورد موارد مورد نیاز برای مردم این منطقه گفت: بهتراست کمک‌های مردمی شامل پوشاک، مواد غذایی کنسروی، پمپ‌های تخلیه اب، پتو و همچنین تهیه و تدارک لوازم خانگی بعد از رفع آبگرفتگی و سیلاب است.

انتهای پیام /گ
 

کارهای زیربنایی درشهرستان آق قلا انجام می شود

برچسب ها: سیلاب ، امداد رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.