سرپرست جمعیت هلال احمر:

بارش برف و تگرگ در نهاوند باعث واژگونی دو خودرو شد

سرپرست جمعیت هلال احمر گفت: به علت بارش شدید برف، باران و تگرگ در شهرستان نهاوند و گردنه گاماسیاب دو خودرو از جاده منحرف و واژگون شدند همچنین تعداد زیادی ماشین در برف گیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حمید نوروزی سرپرست جمعیت هلال احمر اظهارداشت: در پی بارش‌های دو روز اخیر برف زیادی در گردنه گاماسیاب نهاوند بارید که خودرو‌های زیادی در برف گرفتار شدند که با کمک نیرو‌های امدادی نجات پیدا کردند.

وی گفت: در جریان دو واژگونی ۴نفر زخمی و راهی مراکز درمانی شدند.

نوروزی افزود: در دو روز گذشته بارش برف و باران باعث اختلال در تردد خودرو‌ها در گردنه گاماسیاب و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در نهاوند شد همچنین معابر و خیابان‌های شهرستان نهاوند به علت بارش باران دچار آبگرفتگی شده است.

وی اظهار داشت: بارش برف شب گذشته و امروز در گردنه گاماسیاب باعث شده است تردد در این محور فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر باشد و امدادگران هلال احمر از شب گذشته تا امروز به ده‌ها دستگاه خودروی گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

با توجه به شدت بارش‌ها علیرضا غلامی مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در اطلاعیه‌ای خطاب به مدیران مدارس اعلام کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و هشدار‌های هواشناسی، مقتضی است کلیه‌ی مدارس و سالن‌های ورزشی جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی آمادگی‌های لازم را داشته و مدیران محترم در دسترس باشند.

رودخانه گاماسیاب نهاوند در مسیر خود در چندین روستا از جمله روستای فیازمان طغیان کرده است و مشکلاتی برای مردم به وجود آورده است.

روستای لیلان نهاوند نیز که در سیل سال ۹۵ دچار خسارت‌های زیادی شد نیز بر اثر بارش‌های اخیر مجددا در محاصره سیل قرار دارد.

در شهر گیان نیز تلاش نیرو‌های خدماتی برای بازگشایی کانال کنار گلزار شهدا شهر گیان برای هدایت سیلاب ادامه دارد.

بارندگی شدید در شهر نهاوند نیز باعث آبگرفتگی معابر و مشکلاتی برای تردد مردم شده است.

آب برخی از مناطق نهاوند از جمله مهدیه و خیابان رسالت قطع شده است که رئیس اداره آب و فاضلاب نهاوند علت آن را شکستگی لوله اعلام کرده و گفته است اکیپ تعمیرات این اداره تا دقایقی دیگر آب این مناطق را وصل خواهند کرد.

برق در برخی مناطق نهاوند به علت شرایط بد جوی و بارش‌های گسترده قطع شده است و ماموران اداره برق با تمام تلاش و کوشش به دنبال رفع مشکلات قطع برق است.

انتهای پیام/پ

بارش شدید برف، باران و تگرگ در شهرستان نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.