شرایط جوی نامناسب ۳ پرواز فرودگاه اهواز را لغو کرد

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: ۳ پرواز امروز دوشنبه فرودگاه بین المللی اهواز بدلیل شرایط جوی نامناسب لغو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: پرواز‌های ساعت ۱۲ و ۳۰ و ۱۴ و ۳۰ هواپیمایی کارون به شماره‌های ۲۵۵۰ و ۲۵۴۶ از مبدا خارک به اهواز باطل شدند.

وی اظهار کرد: همچنین پرواز شماره ۲۵۴۷ این هواپیمایی از مقصد اهواز به خارک در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز نیز باطل شد.

رضایی در خصوص تاخیر برخی پرواز‌های دیگر این فرودگاه، افزود: پرواز اهواز – تهران به شماره ۹۳۱ هواپیمایی آسمان از ساعت ۱۷ امروز به ساعت ۲۲ امشب تغییر پیدا کرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان بیان داشت: همچنین پرواز هواپیمایی ایران ایرتوربا شماره ۹۱۷ در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز از کیش به اهواز با تاخیر انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به تاخیر پرواز ساعت ۱۹ و ۵۵ هواپیمایی آسمان با شماره ۳۸۲۶ از شیراز به مقصد اهواز تصریح کرد: علاوه بر این پرواز شماره ۳۸۷۲ این هواپیمایی از فرودگاه اهواز به اصفهان در ساعت ۲۱ و ۲۵ نیز با تاخیر انجام می‌شود.

این عضو شورای اداری استان خوزستان همچنین با اشاره به تاخیر در پرواز شماره ۸۳۷ هواپیمایی آسمان از مقصد مشهد به اهواز در ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه، اذعان داشت: دلیل ابطال و تاخیر در برخی از پرواز‌های امروز فرودگاه بین المللی اهواز صرفا به دلیل بدی آب و هوا است و مشکلات فنی پروازی وجود ندارد.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک مسیر‌های پروازی از فرودگاه اهواز و بر عکس در سطح کشور هستند.

انتهای پیام/گ

لغو پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز

برچسب ها: حمل و نقل ، فرودگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.