اطلاعیه جامعه هتلداران ایران در پی بروز سیل‌های اخیر در کشور

در پی وقوع سیل‌های اخیر در برخی از مناطق کشور، جامعه هتلداران ایران اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش   گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وقوع سیل‌های اخیر در برخی از مناطق کشور، جامعه هتلداران ایران ضمن ابراز تأسف از بروز این حوادث و همدردی با هموطنان خسارت‌دیده در اقصی نقاط کشور، آمادگی خود مبنی بر هرگونه کمک امدادرسانی به مسافران را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

از آن دسته مسافرانی که از قبل نسبت به رزرو هتل‌ها، اقدام کرده و هم‌اکنون به دلیل وقوع سیل امکان حضور در مراکز اقامتی را ندارند، هزینه کنسلی دریافت نخواهد شد.

هتل‌ها و مراکز اقامتی در مناطق سیل‌زده، آمادگی دارند تا با توجه به ظرفیت خالی موجود، نسبت به اسکان موقت مسافران در راه مانده، اقدام کنند.

اعلام آمادگی جامعه هتلداران ایران برای کمک به مسافران مناطق سیل زده

جمشید حمزه زاده،رئیس جامعه هتلداران ایران در گفتگو با خبرنگار  حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مفاد اطلاعیه جدید و فوری جامعه هتلداران ایران را چنین تشریح کرد:مستحضرید که خیلی از هموطنان عزیزمان از مدت ها قبل اتاقهای هتل های مناطق مختلف کشور را رزرو کردند و هزینه آن را پرداخت کرده اند تا در ایام نوروز به سفر بروند اما متاسفانه به دنبال سیل های اخیر برخی از مناطق کشور نتوانستند به سفر بروند. جامعه هتلداران ایران ضمن ابراز تاسف نسبت به بروز این حوادث و هم دردی با هموطنان خسارت دیده آمادگی خود را برای ارائه هر گونه کمک و امداد رسانی به مسافران اعلام کرده است حتی امروز متوجه شدیم که برخی از افرادی که به شیراز سفر کردند پس از بروز سیل در اولین اقدام به هتل ها مراجعه کردند و لابی هتل ها مملو از جمعیت بود و از آنها پذیرایی می شد.

وی اظهار داشت:جامعه هتلداران ایران علاوه بر اعلام آمادگی به افرادی که به مناطق سیل زده سفر کرده اند،تدبیری برای برطرف شدن نگرانی هموطنانی که پیش از این هتل های مناطق سیل زده را رزرو کرده اند و در حال حاضر از سفر به این مناطق منصرف شده اند اندیشیده است.ما در اطلاعیه صادر شده برای شفاف سازی اعلام کردیم که هموطنانی که در چنین شرایطی به سر می برند به هیچ وجه نگران نباشند زیرا هزینه ای که در هتل های مناطق سیل زده پرداخت کرده اند،به طور کامل عودت داده می شود البته خواهش من از هموطنانی که دنبال ابطال رزرو اطاق هتل های مناطق سیل زده هستند این است که حتما انصراف خود از سفر را به موقع یعنی در زمانی که تصمیم به انصراف گرفته اند به هتل ها اطلاع بدهند .

رئیس جامعه هتلداران ایران تصریح کرد:در صورتی که موارد ذکر شده مبنی بر کمک جامعه هتلداران ایران به مسافران مناطق سیل زده اجرایی نشد می توانید به جوامع هتلداران استان ها مراجعه کنید  البته مراجعه به جامعه هتلداران ایران نیز یکی از راههای پیگیری این مسئله است.در سایت جامعه هتلداران ایران بستری با عنوان اعتراضات،شکایات و انتقادات هموطنان فراهم شده است.
انتهای پیام/

 
 
 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۲۳:۴۵ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
سلام. هتل بوتانیک گرگان رزرو ما را کنسل نمیکند و میگوید هزینه (کل مبلغ را قبلا ازما گرفته) و برنمیگرداند. رزرو من برای ۹ تا ۱۲ بوده و سه روز قبل اطلاع دادیم که کنسل کردیم.