کاشت ۴ میلیون بوته گل در همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان از کاشت ۴ میلیون گل در همدان خبر داد.

کاشت ۴ میلیون بوته گل در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه در کاشت گل‌ها به گونه‌های فصلی و دائمی توجه شد، افزود: با اقدامات صورت گرفته تمام زباله‌ها از سطح شهر جمع آوری شد.

وی اظهار داشت: فضای شهری برای حضور مسافران نوروزی در شهر همدان مهیا شده و فضای خوب و مناسبی شکل گرفته است.

علی ضمیر با بیان اینکه ۱۵۰ المان در نقاط مختلف شهر همدان نصب شده است ادامه داد: رنگ‌آمیزی تابلو‌ها و جهت نما‌ها و زیباسازی فضای سبز شهری نیز با کاشت ۴ میلیون بوته گل انجام شد.

وی در خصوص اسکان مسافران نوروزی نیز با بیان اینکه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه تعداد کل مسافران پذیرش شده ۴۳، ۸۹۸ نفر بوده است، عنوان کرد: این تعداد ۱۴ هزار و ۲۴۸ خانوار را شامل می‌شوند و این آمار جمع بندی تمام آمار مراکز دست اندرکار در شهر همدان است.

علی ضمیر با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با شرایط بحرانی در زمان بروز آب گرفتگی و بارش باران پیش‌بینی شده است و در حال حاضر هیچ نقطه خاص بحرانی در شهر همدان وجود ندارد، عنوان کرد: پایگاه راهنمایی مسافران در بوستان نماز مستقر است و از سمت ملایر نیز در بوستان بهشت این پایگاه فعال شده تا به راهنمایی مسافران بپردازد.
انتهای پیام/ج

کاشت ۴ میلیون بوته گل در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.