وزیر صنعت در حاشیه جلسه ستاد بحران:

۱۸۰۰ واحد صنفی در گلستان و مازندران خسارت دیدند/ شهرک صنعتی آق قلا و ساری ۲ زیر آب رفته اند

رحمانی گفت: سیل به هزار و ۵۰۰ واحد صنفی شهرستان آق قلای استان گلستان و ۳۰۰ واحد صنفی شهر‌های مازندران آسیب وارد کرد.

10 هزار دار قالی بندر ترکمن گمیشان خسارت دید/به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران که به ریاست معاون اول ریاست جمهور برگزار شد ، افزود: بخشی از مردم منطقه گلستان نیز به قالی بافی مشغول هستند که متاسفانه سیل اخیر به ۱۰ هزار دار قالی در شهرستان‌های بندر ترکمن گمیشان و اق قلا نیز خسارت وارد کرده است.

وی گفت: بخش کامل شهرک صنعتی آق قلا و همچنین بخشی از شهرک صنعتی ساری دو نیز زیر ​آب رفته است که حتی هنوز تردد به صورت عادی در این مناطق امکان پذیر نیست و به ویژه در شهرک صنعتی آق قلا امکان تردد با قایق موثر است.

وزیر صنعت و معدن تجارت گفت: در سیلاب اخیر به هزار و ۵۰۰ واحد صنفی شهرستان آق قلای استان گلستان و  ۳۰۰ واحد صنفی شهر‌های مازندران آسیب وارد شده است.


بیشتر بخوانید: خسارت ۳۵۰ میلیارد ریالی ۳۸۰ واحد در مازندران/شهرک صنعتی آق قلا خسارت سنگینی دید 


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از واحد‌های صنفی تعدادی از استان‌ها و همچنین فعالان اقتصادی کمک‌هایی در حال ارسال به گلستان است گفت: مدیران کل استانی وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در منطقه حضور دارند و هر کمکی از دستشان برآید در خدمت مردم خواهند بود و علاوه بر آن درباره جبران خسارات وارده به مردم نیز در جلسه چهارشنبه دولت تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

جبران خسارات وارده به مردم در جلسه چهارشنبه دولت تصمیم گیری خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۰۶ فروردين ۱۳۹۸
چه قدر دردناکه
آخرین اخبار