آماده باش نیرو‌های امدادی و خدماتی در مازندران تامساعد شدن شرایط جوی

مدیریت بحران مازندران از آماده باش نیرو‌های امدادی وخدماتی در مازندران تا خارج شدن توده باران زا در استان خبر داد.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تا ظهر فردا بارش باران، کاهش دما، وزش باد و مواج شدن دریا در استان ادامه دارد.

وی افزود: وضعیت جوی در مناطق مرتفع کوهستانی بارش برف همراه با مه پیش بینی می‌شود.

احمدی به نیرو‌های امدادی و خدماتی توصیه کرد ضمن آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی آمادگی لازم جهت هرگونه عملیات امدادونجات و خدمات رسانی همچون گذشته را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران افزود: رانندگان و مسافران نوروزی هنگام تردد در جاده‌های اصلی و فرعی استان در هنگام شب و بارندگی ضمن رعایت نکات ایمنی و کسب اطلاعات از مسیر طی طریق کنند.

وی گفت:با توجه به پیش بینی بارش برف و مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی رانندگان هنگام عبور از مناطق برف گیر و کوهستانی ضمن همراه داشتن پوشاک گرم، خوراک و تجهیزات زمستانی مانند ضدیخ و زنجیر چرخ احتیاط لازم را به دلیل لغزندگی جاده‌ها بعمل آورند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیا اینکه در این مدت دریا مواج و مناسب برای فعالیت دریایی نیست، افزود:صیادان از ماهیگیری، قایقرانی و هرگونه فعالیت دریایی در هنگام مواج بودن دریا خودداری کنند.

احمدی گفت: صاحبان واحد‌های پرورش مرغ و طیور و گلخانه داران با توجه به کاهش دما با اتخاذ تدابیر لازم جهت پیشگیری از بروز خسارت اقدام لازم را به عمل آوردند.

انتهای پیام/آ

مدیریت بحران مازندران هشدار داد

برچسب ها: نوروز ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار