نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مسئولان نقش تاثیر گذاری در «رونق تولید» دارند/ با حمایت از تولید ملی به تحقق شعار سال کمک کنیم

حجت الاسلام حاجی صادقی بااشاره به شعار سال گفت: آنطور که شایسته است لبیک گوی واقعی برای مطالبه رهبر انقلاب نبودیم.

مسئولان نقش تاثیر گذاری در تحقق شعار سال دارندحجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامگذاری شعار سال اظهار کرد: چند سال است که مقام معظم رهبری با بصیرت و درایت مهمترین مساله مورد نیاز کشور را مسائل اقتصادی دانسته و بر لزوم توجه ویژه به آن پافشاری دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: باید اذعان کنیم که با گذشت زمان، به اهمیت این اهتمام مقام معظم رهبری و دوراندیشی ایشان بیشتر پی می‌بریم، ولی در عین حال آنطور که شایسته است لبیک گوی واقعی برای این مطالبه رهبر انقلاب نبودیم.

حجت الاسلام حاجی صادقی ضمن اشاره به موضوع تولید ملی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کشور غنی و ثروتمند‌ی هستیم، می‌توانیم با تکیه بر تولید ملی و داخلی کشورمان، مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به نقش مسئولان در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری یادآور شد: مسئولان نقش تاثیر گذار و بیشتری در تحقق شعار سال دارند؛ چرا که بخش زیادی از برنامه ریزی‌های اقتصاد ما در کشور به مسئولان و دولت وابسته است.

حجت الاسلام حاجی صادقی در پایان گفت: امیدواریم با یک مدیریت شایسته، همت مسئولان، باور به توانمندی‌های جوانان و تولید داخلی و استفاده مردم از تولید داخل به تحقق شعار سال کمک کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاه ، رونق تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار