خسارت ۲۰ میلیاردی به برخی از مدارس مناطق سیل زده مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از خسارت ۲۰ میلیارد ریالی سیل اخیر به برخی از مدارس ۷ شهر سیل زده استان خبر داد.

عسکری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: سیل اخیر به برخی از مدارس شهر‌های سیل زده بابل، جویبار، ناحیه دو ساری، نکا، سیمرغ، میاندورود و منطقه چهاردانگه خسارت وارد کرد.

وی افزود: عمده این خسارت در زمینه آبگرفتگی ساختمان، محوطه و سرویس‌های بهداشتی همراه با رسوب حجم بالای گل و لای، تخریب دیوار، ریزش سقف بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: سیل چند روز اخیر موجب خسارت به دستگاه‌ها و تجهیزات الکترونیک از جمله کامپیوتر، یخچال، تلویزیون، تجهیزات آزمایشگاهی، دستگاه کپی این مدارس شد.

نیکزاد افزود: ویدئو پروژکشن و تخته هوشمند، مواد شیمیایی موجود در انبار و آزمایشگاه‌ها پژوهش سرای دانش آموزان بابل دچار خسارت زیادی شد.

وی با بیان اینکه سیل چند روز اخیر به برخی از مدارس این شهرستان‌ها حدود بیست میلیارد ریال خسارت وارد کرده است، گفت: تا پیش از پایان تعطیلات نوروزی، مدارس سیل زده بهسازی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به آماده سازی ۳ هزار و ۳۸ کلاس برای اسکان فرهنگیان در مازندران اشاره کرد و گفت: ۳۳۹ کلاس از نوع ویژه، هزار و ۴۶۲ کلاس از نوع «الف» و هزار و ۱۸۲ کلاس از نوع «ب» است.

نیکزاد افزود: در سیل اخیر به هیچ از یک از مراکز اسکان فرهنگیان در شهرهای بابل، جویبار، ناحیه دو ساری، نکا، سیمرغ، میاندورود و منطقه چهاردانگه وارد نشده است.

انتهای پیام/آ

سیل به برخی از مدارس مازندران خسارت میلیاردی وارد کرد

برچسب ها: حادثه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار