اسکان اضطراری در راه مانده های مسافران نوروزی استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت :هلال احمر زنجان به ۶۱۰ نفر در برف و کولاک امداد رسانی کرد.

اسکان اضطراری در راه مانده های مسافران نوروزی استان زنجانبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛  میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جمعیت در ۲۴ گذشته در قالب ۲۲  تیم  عملیاتی به ۶۱۰ نفر از در راه ماندگان برف و کولاک در جاده‌های این استان امداد رسانی کرد.

میرزایی افزود: بیشترین امداد رسانی انجام گرفته در محور‌های زجان – طارم، محور زنجان – ایجرود و حلب، آزاد راه زنجان - قزوین بوده است.

 میرزایی افزود: بر این اساس در مدت یاد شده ۴۴۰ نفر مسافرین در راه مانده در پایگاه امداد ونجات جاده‌ای سرخه دیزج طارم و مابقی نیز در مساجد حسینیه اعظم، زینبیه اعظم و مسجد طالقانی اسکان یافتند.

میرزایی تصریخ کرد: با توجه به وضع شرایط جوی و هشدار هوا شناسی مبنی بر بارش‌های سیل آسا، برف و کولاک و آبگرفتگی معابر و حضور مسافران نوروزی در شهر‌های استان، این جمعیت برای اسکان اضطراری مسافران آمادگی کامل دارد.

میرزایی با اشاره به آماده باش بودن کلیه نیرو‌های عملیاتی این جمعیت در رسیدگی به مشکلات و بحران‌ها اظهار داشت: امدادگران هلال احمر در تمامی پایگاه‌های امداد ونجات جاده‌ای و شعب استان با تجهیزات کامل، شبانه‌روز آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان زنجان به شهروندان استان و مسافران نوروزی توصیه کرد: از استقرار در مسیر رودخانه‌ها، مسیل‌ها و جا‌های شیب دار در دامنه کوه‌ها اجتناب و به توصیه‌ها دقت توجه داشته باشند.

وی در ادامه افزود:از شب گذشته تا بامداد امروز نیز کولاک شدید موجب شد تا مسافران زیادی در این مسیر دچار مشکل شده و توانایی ادامه مسیر نداشته باشند.

انتهای پیام/ر

کولاک بامدادی  در ۶ فروردین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.