۲۸۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی بازدید کردند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی گفت:بیش از ۲۸۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

۲۸۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی بازدید کردندجلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود:از آغاز طرح خدمات سفر‌های نوروزی ۲۸۲ هزار و ۷۰۱ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی با بیان اینکه در این مدت هفت هزار و ۱۱۷ نفر در هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها و چهار هزار و ۱۲۰ نفر در مهمانپذیر‌های سطح استان اقامت داشته‌اند، افزود: بر این اساس آمار اقامت در این مکان‌ها افزایش ۱۵.۸ درصدی داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی با اشاره به تمایل مسافران برای اقامت در واحد‌های بوم‌گردی روستایی در سال‌های اخیر، ادامه داد: در یک هفته گذشته ۵۴۰ نفر اقامت در این واحد‌ها ثبت شده که بیشترین تعداد اقامت مربوط به واحد‌های بوم‌گردی تکاب است.

وی مجموع اقامت در کمپ‌ها، چادرها، مدارس و منازل سطح استان را برابر با ۵۰ هزار و ۷۲۱ نفر برشمرد و عنوان کرد: این آمار نشان دهنده کاهش بیش از ۲۱ درصدی اقامت در این مکان‌ها به نسبت سال‌های گذشته است.

 

انتهای پیام/م

افزایش ورود گردشگر به آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.