استقرار ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده‌های استان همدان

 همزمان با طرح سفر‌های نوروزی ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده‌های استان همدان مستقر شدند.


استقرار ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده‌های استان همدانآزادی، رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت: از روز ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین نیرو‌های اداره کل راهداری استان به همراه ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات درجاده‌های استان همدان مستقر شده اند.

وی با اشاره به بارش شدید برف و کولاک در جنوب استان همدان افزود: هم اکنون اکثر این ماشین آلات برای بازگشایی و برف روبی جاده‌های جنوب استان به کار گرفته شده اند.

 رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری استان همدان با بیا ن. اینکه در طرح سفر‌های نوروزی ۴۰۰ نیروی اداره کل راهداری استان همدان به کار گرفته شده اند افزود: این نیروها، در ۳۴ پایگاه اداره کل راهداری استان با ۳۰ دستگاه نمک پاش، ۴۰ دستگاه مایلر نمک پاش، ۴۵ دستگاه لودرو، ۴۵ دستگاه گریدرو خودرو‌های سواری کمک دار مستقر هستند و به طور شبانه روزی خدمات رسانی می‌کنند.

آزادی از ارسال محموله غذایی هلال احمر استان همدان با یک دستگاه تریلر از استان همدان هم خبر داد و گفت: این خوردروی راهداری برای انتقال محموله غذایی از استان همدان به سیل زدگان استان مازندران دیروز راهی شده است.

انتهای پیام/ا

استقرار ۴۰۰ نیروی راهداری استان همدان در پایگاه‌های سفر نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.