بیرون آوردن بیش از ۴۰ خودرو گرفتار در برف در گردنه گاماسیاب

بیش از ۴۰ خودرو امروز در گردنه گاماسیاب از برف رها سازی شدند.

بیش از ۴۰ خودرو امروز در گردنه گاماسیاب از برف رها سازی شدند.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،،سرپرست جمعیت هلال احمر نهاوند گفت : بیش از ۴۰ خودرو امروز در گردنه گاماسیاب از برف رها سازی شدند.

حمید نوروزی گفت: درپی بارش برف که از نیمه شب گذشته آغاز شده بیش از ۴۰خودرو در برف گرفتار شدند که با کمک نیروهای امدادی هلال احمر رها سازی شدند.

وی افزود : به علت بارش سنگین برف تردد در جادهای برفگیر نهاوند بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهاوند با بیان اینکه دو روز است نیروهای امدادی هلال احمر به همراه پلیس در این محور برفگیر در گاماسیاب مشغول امداد رسانی به مردم هستند  افزود: در ساعات اولیه امروز به دنبال مسدود شدن گردنه گاماسیاب در محور نهاوند - نورآباد ۳ تیم امدادی به همراه دیگر نیروهای خدمت رسان و پلیس به محل اعزام شدند.

نوروزی با اشاره به اینکه  این ۳ تیم شامل ۱۲ نفر امدادگر مجرب از امدادگران شهرستان نهاوند هستند گفت : حدود ۵۰ نفر هم در دو روز گذشته و امروز در پایگاه امداد مردمی روستای وراینه به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

وی  بیان کرد:تمامی امکانات خدماتی رفاهی و امدادی این جمعیت تا مساعد شدن شرایط جوی در اختیار مردم قرار می گیرد و از شب گذشته همه  عوامل امدادی شهرستان نهاوند به استعداد بیش از ۳۱۰ نفر در آماده‌باش کامل به سرمی برند .

سرپرست جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: در پی بارش‌های اخیر بیش از ۱۲ روستای سیل‌زده بازدید و امداد رسانی‌ها در راستای هدایت‌آب‌ها انجام‌شدو ۵ پایگاه امدادی و پشتیبانی جمعیت هلال‌احمر شهرستان نهاوند تا پایان نوروز و عادی شدن شرایط جوی به‌صورت ۱۰۰ درصدی در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام /س

بیش از ۴۰ خودرو امروز در گردنه گاماسیاب نهاونداز برف رها سازی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.