همایش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری هرمزگان برگزار می شود

استاندار هرمزگان از برگزاری همایش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان در روز‌های ۲۶ و ۲۷ فروردین در بندرعباس خبرداد.

همایش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری هرمزگان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، فریدون همتی استاندار هرمزگان از برگزاری همایش بین المللی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان در روز‌های ۲۶ و ۲۷ فروردین در بندرعباس خبرداد.

وی گفت: در این همایش فرصت‌های سرمایه گذاری استان هرمزگان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و شیلات، صنعت، معدن و تجارت، انرژی، آب و حمل و نقل در قالب کتابچه، بروشور و فیلم به سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: از مدیران بنگاه‌های بزرگ و موفق تولید در کشور، بنگاه‌های تامین مالی و سرمایه گذاری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها و بیمه‌ها، سرمایه گذاران خارجی و سرمایه گذاران موفق در کشور برای شرکت در این همایش دعوت شده است.

همتی گفت: سرمایه گذاران هرمزگانی مقیم در کشور‌های حوزه خلیج فارس نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

وی تحقق اهداف تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب اسلامی و سال رونق تولید را هدف اصلی برگزاری این همایش دانست و افزود: برگزاری چنین همایشی موجب رونق سرمایه گذاری در هرمزگان و مقابله با تحریم‌ها با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی و اهداف سال جاری خواهد شد.

استاندار هرمزگان گفت: از نخبگان، صاحب‌نظران و دانشگاهیان استان هرمزگان می‌خواهیم تا پیشنهادات خود را برای برگزاری هرچه بهتر این همایش ارائه دهند.

همتی با بیان اینکه با برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری تلاش می‌کنیم سال ۱۳۹۸ را با جهش جدیدی در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری آغاز کنیم افزود: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی باید فراتر از سال‌های گذشته در سال جاری از بخش خصوصی حمایت کنند تا با رونق سرمایه گذاری، اشتغال و تولید مناسبی در استان ایجاد شود.

وی گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید برای رسیدن به این هدف مهم و راهبردی، منشور اداری پشتیبانی از سرمایه گذاری را تدوین، امضاء و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/ب

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری هرمزگان در همایش بین اللملی بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.