برف و باران جاده‌های استان کرمانشاه را فرا گرفت

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: با وجود بارش باران و برف در جاده‎های استان کرمانشاه تمامی راه‎ها باز و تردد در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ محمد حیدری با بیان اینکه بارش باران و برف تمام مناطق و گردنه‎ها را در برگرفته است، اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی که از روزهای گذشته وارد استان شده سبب لغزندگی جاده‎ها شده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به تخریب پل مسیر ازگله به سرپل‌ذهاب، افزود: تنها راه مسدود شده ناشی از سیل اخیر با تلاش راهداری بازگشایی و از بامداد امروز تردد در مسیر ازگله به سرپل‌ذهاب جریان دارد و با بازگشایی محور یاد شده تمامی راه‎های جاده‎ای استان باز است.

وی از لغزنده بودن سطح معابر در جاده‎های استان کرمانشاه خبرداد و گفت: با توجه به آغاز موج دوم بارندگی، به مردم توصیه می‌شود از تردد جاده‎ای خودداری و در صورت مسافرت، همشهریان برای تردد در جاده‎ها زنجیرچرخ و تحهیزات ایمنی را با خود همراه داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه 105 تیم پلیس راه در محورهای مواصلاتی و گردنه‎های برف‎گیر استان کرمانشاه مستقر هستند، بیان کرد: تمامی راه‎های اصلی و فرعی استان کرمانشاه باز است و تردد در آن جریان دارد، اما به دلیل لغزنده بودن جاده‎ها همشهریان از مسافرتهای غیرضروری اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با توصیه به رانندگان به‎هنگام تردد در جاده‎های بارانی و گردنه‎های برفگیر استان اظهار کرد: رعایت فاصله طولی، روشن کردن چراغ ماشین در طول روز و هنگام بارش برف و باران و همراه داشتن زنجیر چرخ از جمله اقدامات ضروری در هنگام مسافرت است.

انتهای پیام/ب

بارش باران و برف در جاده های کرمانشاه

برچسب ها: حوادث ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار