اسکان بیش از ۱۰ هزار مهمان نوروزی در مدارس ناحیه یک اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از پذیرش و اسکان ۱۰ هزار و ۵۲ نفر مهمان نوروزی تا پایان هشتمین روز از اسکان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با بیان اینکه ستاد اسکان این ناحیه با همه توانمندی‌ها در حال خدمت رسانی به مهمانان نوروزی است، گفت: تا پایان هشتمین روز از اسکان نوروزی ۱۰ هزار و ۵۲ نفر مهمان نوروزی در قالب ۲ هزار ۷۹۴ خانوار در مراکز اسکان نوروزی ناحیه یک اهواز پذیرش و اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ مدرسه با طرح‌های الف. و ب. و بیش از ۲۶ مدرسه نیز به شکل اضطراری در اسکان نوروزی ناحیه یک اهواز میزبان مهمانان هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۸ هزار و ۳۱۳ نفر فرهنگی در قالب ۲ هزار ۳۱۰ خانوار و یکهزار ۷۳۹ نفر غیر فرهنگی در قالب ۴۷۴ خانوار در این مراکز پذیرش و اسکان شده اند.

موسوی اصل با اشاره به اینکه ستاد اسکان ناحیه یک اهواز همه تمهیدات لازم جهت اسکان ضروری را اندیشیده است اظهار داشت: ستاد اسکان نوروزی ناحیه یک اهواز در محل هنرستان حضرت آمنه (س) واقع در امانیه خیابان دز غربی پذیرای مهمانان و هم میهانان ارجمند است.

انتهای پیام/گ

مدارس خوزستان میزبان مهمانان نوروزی

برچسب ها: آموزش و پرورش ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.