پایگاه‌های بسیج استان آماده جمع آوری کمک‌ به سیل زدگان

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام از آمادگی پایگاه‌های بسیج استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان شمال کشور خبر داد.

 پایگاه‌های بسیج استان آماده جمع آوری کمک‌ به سیل زدگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام اظهار کرد:کلیه پایگاه‌های بسیج استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان استان‌های شمالی کشور آماده و فعال هستند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام گفت: جهت کمک به مناطق آسیب دیده در سیل شمال کشور کلیه اقشار مختلف بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج را جهت جمع آوری کمک‌های مردمی فعال کرده و در این راستا جلساتی با خیرین نیز برگزار شده است.

سرهنگ شاکرمی با اشاره به اینکه امسال دو یادمان شهیدباقری و والفجر یک به یادمان‌های استان اضافه شده و مورد استقبال مردم نیر قرار گرفته اند، افزود: امسال آمار بازدید کاروان‌های راهیان نور کشور از مناطق یادمانی دوران دفاع مقدس در استان ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: با تعاملی که با استاندار محترم به عمل آمده؛ در زمینه زیرساخت یادمان‌های دفاع مقدس در استان اقدامات خوبی پیش بینی شده است و در این راستا جاده دسترسی به یادمان شرهانی دهلران نیز روکش آسفالت خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

آمادگی بسیج برای جمع آوری کمک های مردمی

برچسب ها: سپاه ، ستاد بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.