عملکرد واحد بازرسی اصناف مهاباد در سال ۱۳۹۷

مسئول واحد بازرسی و اتاق اصناف مهاباد گفت:در سال گذشته تعداد ۱۲۶۲۸ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفت.

یوسف شریف زاده مسئول واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در خصوص عملکرد واحد بازرسی گفت: رویکرد بازرسی اصناف در سال گذشته مبنی بر تشدید بازرسیها بود و از مرداد ماه طرح نظارتی ویژه بازرسی در دو شیفت صبح و بعدازظهر اجرا گردید که در سال گذشته تعداد ۱۲۶۲۸ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفت که ۱۱۳۲ مورد تخلف صنفی کشف و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند که ارزش ریالی پرونده ها بالغ بر ۴/۳۰۸/۷۷۵/۳۲۵ ریال می باشد،همچنین تعداد ۶۳۴ مورد شکایت مردمی (حضوری و تلفنی) بررسی شده است.

عمده تخلفات کشف شده(عدم درج قیمت بر روی کالاو خدمات، گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور خرید، عدم صدور صورتحساب، و...) و تمرکز بازرسی ها بیشتر بر مواد غذایی و اقلام خوراکی بود.

وی افزود:تعداد ۹۰۰ واحد بدون پروانه کسب شناسایی و از طرف واحد بازرسی دعوتنامه ارسال و نسبت به اخذ پروانه کسب از اتحادیه های مربوطه و ساماندهی صنوف ارشاد گردیدند.

شریف زاده افزود:از طرف بازرسان و پرسنل اتاق اصناف تعداد ۶۴۰۰۰ برگ اتیکت رنگی بر چسب قیمت رنگی در سایزهای مختلف در واحدهای صنفی توزیع گردید.

انتهای پیام /ع

بازرسی از واحدهای صنفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.