رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صمت کردستان:

کشف بیش از هزار مورد تخلف صنفی وغیرصنفی در بازار‌های کردستان

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در بازرسی‌های بعمل آمده، هزار و ۳۲۶ مورد تخلف کشف شد.

کشف بیش از هزار مورد تخلف صنفی وغیرصنفی در بازار‌های کردستانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردارزاده رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:از یکم بهمن ماه سال گذشته تا پنجم فروردین سال جاری در مجموع ۲۱ هزار و ۸۸۱ مورد بازرسی توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از واحد‌های صنفی و غیرصنفی در سطح بازار‌های استان صورت گرفته است.

وی افزود:در بازرسی‌های به عمل آمده تعداد یک هزار و ۳۲۶ مورد تخلف کشف شده که در این رابطه یک هزار و ۱۰۵ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است، گفت:در مجموع ۲۱ میلیارد و ۴۸۱ میلیون و ۵۸۱ هزار و ۹۸ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

سردارزاده بیان کرد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان یک هزار و ۸۰ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها ۲۷۴ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های صنفی وغیر صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م


گران فروسی وکم فروشی همچنان درصدر تخلفات بازار‌های کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.