تحقق مطالبات و بیانات مقام معظم رهبری؛ محور اصلی برنامه های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج ، راهیان نور را مانند دوران دفاع مقدس و خود دفاع مقدس بستر و منشأ وحدت حول محور ولایت و رهبری دانست.

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در حاشیه مراسم طرح خدمت راهیان نور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،محور همه برنامه های در دست مطالعه و  در حال اجرا در راهیان نور را مبتنی بر تحقق مطالبات و بیانات مقام معظم رهبری دانستند.

وی با اشاره به فرمایش معظم له در خصوص توجه به ارزش ها و مسائل استان های درگیر دفاع مقدس و  لزوم توجه همراه با محبت به مردم این استان ها، «طرح خدمت راهیان نور» را گامی مهم در تحقق این فرمایش برشمرد و گفت: موضوع ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی در استان های میزبان راهیان نور از چند سال پیش در دست مطالعه بوده و از سال گذشته به صورت محدود آغاز شده و در سال جاری نیز به فضل الهی و عنایت شهیدان عزیز شاهد توسعه کمی و کیفی آن هستیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: اگر چه راهیان نور فی نفسه یک کار جهادی در حوزه فرهنگ است و منشأ خیرات و برکات زیادی هم برای انقلاب و هم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، و توانسته است در عرصه خدمت رسانی به محرومین و ارتقاء عمران و آبادانی استان های عملیاتی؛ از آذربایجان غربی تا هرمزگان هم تأثیرگذار باشد.

سردار سلیمانی گفت: اعتقاد داریم هنوز از همه ظرفیت های راهیان نور در این راستا بهره برداری نشده است و  امیدواریم با حضور ده ها هزار جوان خادم و عازم در شبکه انسانی راهیان نور، علاوه بر ادامه این جهاد فرهنگی، در جهاد سازندگی نیز ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس باشیم.

وی ،راهیان نور را مانند دوران دفاع مقدس و خود دفاع مقدس بستر و منشأ وحدت حول محور ولایت و رهبری دانست و یکی از مصادیق این وحدت و همدلی را همکاری بنیاد برکت، سازمان تبلیغات اسلامی، قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و مجموعه خادمین راهیان نور و گروه های مردمی در آماده سازی و توزیع ده ها بسته جهیزیه برای نوعروسان خوزستانی معرفی کرد .

انتهای پیام/ د

برنامه های قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج

برچسب ها: راهیان نور ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.