سردار آزمون در یک قدمی صدرجدول گلزنان لیگ روسیه

مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ تنها با یک گام دیگر به صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه می‌رسد.

سردار آزمون در یک قدمی صدرجدول گلزنان لیگ روسیهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، ستاره ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه که در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر این کشور چهار گل برای تیم روبین کازان به ثمر رساند پس از انتقال ۱۲ میلیون یورویی اش به جمع شیر‌های سن پترزبورگ (لقب تیم زنیت) روز‌های فوق العاده‌ای در این تیم دنبال می‌کند.

آزمون با دبل مقابل اورنبورگ که با برتری ۳ بر یک شاگردان سرگئی سماک و تثبیت صدرنشینی این تیم همراه شد به رکورد ۴ بازی و ۴ گل برای تیم جدیدش رسید تا تعداد گل هایش را در لیگ روسیه به ۸ برساند.

با این وضعیت سردار به جمع مدعیان آقای گلی لیگ برتر روسیه اضافه شد.

او برای کسب این عنوان رقبایی، چون فدور چالوف (زسکا مسکو) آنتون میرانچوک (لوکوموتیو مسکو) زه لوئیس (اسپارتاک مسکو) آری و ویکتور کلاسون (کراسنودار) و لوئیس آدریانو (اسپارتاک مسکو) را پیش رو دارد.

صدر جدول گلزنان لیگ روسیه اکنون در اختیار فدور نیکولایویچ چالوف، مهاجم ۲۰ ساله تیم زسکا مسکو است. چالوف اکنون ۱۱ گل به ثمر رسانده و زسکا با گلزنی‌های او رقابت نزدیکی با زنیت برای رسیدن به قهرمانی دارد. قرار گرفتن چالوف در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه سبب شده استانیسلاو چرچسوف، سرمربی تیم ملی این کشور این مهاجم جوان را به تیم ملی کشورش هم دعوت کند و فدور در بازی‌های اخیر تزار‌ها مقابل بلژیک و قزاقستان اولین و دومین بازی ملی اش را انجام داد.

در کنار آزمون، آنتون میرانچوک (هافبک ۲۳ ساله لوکوموتیو و یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸) و زه لوئیس (مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی کیپ ورد) هم ۸ گله هستند.

آری (مهاجم ۳۳ ساله برزیلی الاصل با سابقه ۲ بازی ملی برای روسیه) و ویکتور کلاسن (هافبک ۲۷ ساله تیم ملی سوئد) بازیکنان هفت گله لیگ روسیه هستند.

لوئیس آدریانو، مهاجم برزیلی ۳۱ ساله سابق تیم‌های شاختار دونتسک اوکراین و میلان ایتالیا که تاکنون ۶ گل برای تیم اسپارتاک مسکو به ثمر رسانده دیگر رقیب سردار در راه رسیدن به آقای گلی لیگ برتر روسیه است.

انتهای پیام/

عملکرد آزمون در لیگ برتر روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار