بر اثر بارش‌های سیل آسا؛

برق ۸۷ روستای بازفت کوهرنگ قطع شد

به دنبال بارش‌های سیل آسا، برق ۸۷ روستای بازفت در شهرستان کوهرنگ قطع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: به دنبال بارش‌های سیل آسا در استان چهارمحال و بختیاری، برق شهر بازفت و ۸۷ روستای این بخش از شب گذشته تاکنون قطع شده است.


وی میزان بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کوهرنگ تا صبح امروز دوشنبه ۱۲ فروردین ۹۸ را بیش از ۱۰۰ میلیمتر اعلام کرد و افزود: این بارش‌ها راه ارتباطی ۵۳ روستای منطقه را با چلگرد مرکز شهرستان قطع کرد.


زمانپور با بیان تخلیه ساکنان سه روستا از ۱۶ روستای در معرض خطر آبگرفتگی و طغیان رودخانه این شهرستان اضافه کرد: در صورت تداوم شدت بارش ها، روستا‌های دیگر نیز تخلیه خواهد شد.


وی از فرونشست و رانش جاده روستای صفا آباد و افسر آباد در بخش دوآب صمصامی شهرستان خبر داد و افزود: طغیان رودخانه موجب تخریب ۲۰ مزرعه پرورش ماهی در شهرستان شده است.

فرماندار کوهرنگ همچنین به زیر آب رفتن جاده روستایی خسرو آباد در بخش مرکزی شهرستان اشاره کرد و گفت: راهدارلن در حال بازگشایی محور ارتباطی روستاها هستند.

گفتنی است؛ فعالیت سامانه بارشی جدید از شنبه گذشته ۱۰ فروردین ۹۸ در منطقه آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

کوهرنگ از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری با ۴۱ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر چلگرد) در فاصله ۸۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

بارش های سیل آسا در کوهرنگ

برچسب ها: حوادث ، سیل ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.