طى نامه‌اى به روساى سازمان‌هاى نظام‌پزشکى مطرح شد؛

ضرورت همراهى جامعه پزشکى با دستگاه‌هاى کمک‌رسان به سیل‌زدگان

رئيس كل سازمان نظام پزشكی ايران طی نامه‌ای بر ضرورت امدادرسانی کامل به مناطق سیل زده تاکید کرد.

ضرورت همراهى جامعه پزشكى با دستگاه هاى كمك رسان به سيل زدگانبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا ظفرقندی طی نامه‌ای به روسای سازمان‌های نظام پزشكی سراسر کشور خواستار همراهی جامعه پزشکی با دستگاه های کمک رسان به سیل زدگان شد.

متن این نامه به شرح زیر است؛

همكاران ارجمند سلام و درود 

چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار

اینک كه سال جدید را اغاز می‌كنیم بسیاری از مردم ایران زمین در رنج بی خانمانی و آوارگی ناشی از سیل در اقصی نقاط كشور روزهای سختی را سپری می‌کنند. 

جامعه پزشكی ایران كه همواره بر  مدار نوع دوستی و تسكین الام مردم زندگی كرده و تاریخ ایران چه در زمان جنگ تحمیلی و چه دربحران‌های دیگر  مشحون از فداكاری‌های این قشر خدوم است در مقابل صحنه دیگری از نیاز مردم وكودكان و سالمندان در شهرها و روستاها قرار گرفته است. 

كمک و یاری  داوطلبانه شما بزرگواران چه به‌صورت حضور حرفه ای در عرصه های امداد و بیماری‌های گوناگون این دوران و پس از آن  و چه كمک های مالی ونقدی برای باز گشت هر چه سریع‌تر خانواده‌های  آسیب دیده به خانه و كاشانه امن و آبرومندشان برگ افتخار دیگری در كارنامه  جامعه خدوم پزشكی كشور بوده و خواهد بود. 

با توجه به گستردگی جغرافیایی شهرها و روستاهای آسیب دیده و ضرورت اشراف و هدایت منطقه ای  این كمک‌ها، از همه سازمان‌های نظام پزشكی شهرستان‌ها و شورای هماهنگی استانها درخواست می‌كنم در اسرع وقت سازماندهی لازم را با هماهنگی مسئولین دولتی و سازمان هلال احمر به‌عمل آورده و با تمام توان به وظیفه حرفه ای و انسانی خود عمل كنیم. 

با تشكر و سپاس فراوان

محمدرضا ظفرقندی

رئیس كل سازمان نظام پزشكی ایران

انتهای پیام/

نامه رئیس كل سازمان نظام پزشكی ایران به جامعه پزشکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.