تردد در راه‌های استان قزوین از مرز ۲۰ میلیون گذشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ابتدای طرح نوروزی تاچهاردهم فروردین بیش از ۲۰ میلیون و ۹۱ هزار خودرو در راه‌های استان تردد کرده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از ۵۹ دستگاه سامانه تردد شمار بر خط در محور‌های مواصلاتی استان قزوین آمار کل تردد ثبت شده در روز ۱۴ فروردین ۱ میلیون ۷۱ هزار و ۸۵۶ وسیله نقلیه بوده است که این میزان از ابابتدای سفر‌های نوروزی تا کنون به ۲۰ میلیون و ۹۱ هزار و ۸۳۴ تردد رسیده است.

پیرنون اضافه کرد: میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

وی، متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودرو‌هایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می‌کنند) در راه‌های مواصلاتی استان را معادل ۷۷۳ وسیله نقلیه در ساعت بیان کرد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک در این ایام، مربوط به آزاد راه کرج- قزوین با ۳ هزار و ۴۳ وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

پیرنون، متوسط سرعت تردد در آزاد راه‌ها را ۸۷ و متوسط سرعت در سایر محور‌های استان را ۷۱ کیلومتر در ساعت بیان کرد و گفت: بیشترین متوسط سرعت در این مدت ۱۰۱ کیلومتر درساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.
انتهای پیام/.

 



تردد بیش از ۲۰ میلیون و ۹۱ هزار خودرو در راه‌های قزوین

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار