دوره آموزش مجازی پدافند هسته‌ای در قم برگزار می‌شود

مدیر کل پدافند غیرعامل قم از برگزاری اولین دوره آموزش مجازی پدافند هسته‌ای و پرتوی در بهمن ماه با ارائه گواهینامه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  مهدی متقیان، مدیر کل پدافند غیرعامل قم با اشاره به برگزاری دوره آموزش مجازی پدافند هسته‌ای و پرتوی به نام و یاد شهید محسن فخری زاده گفت: این دوره با هدف ارتقای آگاهی مردم استان در مقابل تهدیدات پرتوی برگزار می‌شود و گام بلند و موثری برای آموزش هسته‌ای مردم خواهد بود.


او  با اشاره به نقش برجسته استان به عنوان یکی از ۸ استان هسته‌ای کشور افزود: با توجه به بمباران اطلاعاتی دشمنان در دامن زدن به شایعات هسته‌ای، نیاز به برگزاری این دوره آموزشی بیش از پیش احساس می‌شد.


متقیان با تاکید بر استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای در بخش‌های مختلف درمانی، کشاورزی و تولید انرژی گفت: دشمنان مدام بر بعد نظامی توان هسته‌ای کشور تاکید می‌کنند در صورتی که ایران اسلامی هیچ گاه به دنبال استفاده از انرژی هسته‌ای برای مقاصد نظامی نبوده است.


معاون هماهنگ کننده قرارگاه پرتوی استان گفت: در این دوره آموزش‌های لازم در خصوص انرژی هسته‌ای و کاربرد‌های مختلف آن به مردم داده می‌شود.


گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند از تاریخ ۳۰ دی ماه به تارنمای www.pdrc.ir مراجعه و نسبت به دریافت فایل و جزوه آموزشی آن اقدام کنند.


آزمون اولین دوره آموزش مجازی پدافند هسته‌ای و پرتوی نیز در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه برگزار و به شرکت کنندگان در این دوره نیز گواهینامه پایان دوره داده می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار