معاون هماهنگ کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛

امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با انجام ۱۰۵ سورتی پرواز توسط ۶ فروند بالگرد هوانیروز سپاه

سردار خانی آرانی گفت:ما با بالگرد‌های خود توانستیم در استان‌های مختلف سیل زده اقدامات امدادرسانی را انجام دهیم.

تا هر زمان که لازم باشد در مناطق سیل زده خواهیم ماندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار عباس خانی آرانی معاون هماهنگ کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه با اشاره به اقدامات امدادرسانی هوانیروز نیروی زمینی سپاه، اظهار داشت: ما با بالگرد‌های خود توانستیم در استان‌های مختلف سیل زده اقدامات امدادرسانی را انجام دهیم.

وی افزود: ما ۶ فروند هلیکوپتر را در ۴ استان سیل زده به کار گرفته‌ایم که ۱۰۵ سورتی پرواز انجام داده‌اند و در این صد و پنج سورتی پرواز ۵۵۷ نفر نجات داده شدند و بیش از ۷۶ ساعت پرواز عملیاتی انجام شده که در آن ده‌ها تن اقلام مورد نیاز سیل زدگان جا به جا شده است.

سردار خانی آرانی یادآور شد: در استان‌های لرستان و ایلام هم با سه فروند هلیکوپتر کار می‌کنیم که دو فروند آن میل ۱۷ و یک فروند آن بالگرد ۲۱۴ است. مجموعا در ایلام و لرستان ۳۱ ساعت و ۴۵ دقیقه پرواز عملیاتی در مدت سه روز انجام داده‌ایم که مجموع ۵۷ سورتی پرواز در استان‌های لرستان و ایلام انجام شده است.

معاون هماهنگ کننده هوانیروز نیروی زمینی سپاه با اشاره به سیل در استان گلستان تاکید کرد: ما از روز سوم با یک فروند بالگرد ۲۱۴ در منطقه حضور پیدا کردیم که مجموعا ۳۹ سورتی پرواز به مدت ۲۷ ساعت و ۳۵ دقیقه انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات امدادرسانی هوانیروز نیروی زمینی سپاه در استان خوزستان، گفت: دو فروند بالگرد هم در استان خوزستان مستقر کرده‌ایم که مجموعا ۱۷ ساعت پرواز عملیاتی را در ۹ سورتی پرواز داشته است.

سردارخانی آرانی در پایان خاطرنشان کرد: تا هر زمان که لازم باشد در مناطق سیل زده خواهیم ماند و به یاری عزیزان و مردم عزیز مناطق سیل زده خواهیم شتافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار