برگزاری تظاهرات ضدترامپی در مرز مکزیک با حضور «بچه ترامپ» + تصاویر

معترضان آمریکایی پیش از سفر دونالد ترامپ به کالیفرنیا، تظاهراتی را در مرز مکزیک و آمریکا برگزار کردند و بالون «بچه ترامپ» را به پرواز در آوردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، بیش از ۱۰۰ تظاهرکننده روز گذشته (جمعه) در آستانه سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کالیفرنیا، در مرز آمریکا و مکزیک تظاهرات برگزار کردند و بالون بچه ترامپ را هم در آسمان کالکزیکو به پرواز در آوردند.

یکی از تظاهرکنندگان گفت: من هرگز ندیدم که رئیس جمهوری همانند ترامپ یک کشور را این گونه تجزیه کند. مشکلاتی که ما در اینجا داریم مرز‌ها نیستند؛ بلکه آلودگی هوا و آلودگی آب‌ها هستند.

برگزاری تظاهرات ضدترامپی در مرز مکزیک با حضور «بچه ترامپ» + تصاویر

برگزاری تظاهرات ضدترامپی در مرز مکزیک با حضور «بچه ترامپ» + تصاویر

ترامپ روز جمعه برای ملاقات با نیرو‌های گشت زنی حاضر در مرز مکزیک به کالیفرنیا سفر کرد. وی همچنین از بخشی از دیواری که به تازگی برای جلوگیری از هجوم مهاجران نزدیک مرز ساخته شده است بازدید کرد.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته هم اعلام کرد: یک سال به مکزیک وقت می‌دهم تا ورود مواد مخدر را به آمریکا متوقف کند؛ در غیر این صورت، بر محصولات تولیدی این کشور از جمله خودرو تعرفه وضع می‌کنم و مرز را هم می‌بندم.

بالون غول پیکر و نارنجی رنگ بچه ترامپ که ترامپ را به صورت خشمگین و در حالی که تلفن همراه در دست دارد نشان می‌دهد، نخستین بار در سفر رئیس جمهور آمریکا به لندن مورد استقبال قرار گرفت. فعالان انگلیسی مبلغ ۴۴ هزار دلار برای ساخت این بالون پول جمع آوری کردند. بالون بچه ترامپ به مدت ۲ ساعت بر فراز ساختمان پارلمان انگلیس به پرواز درآمد.

بالون بچه ترامپ تاکنون بار‌ها در تظاهرات ضد ترامپی در گوشه و کنار آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. در تظاهرات ماه سپتامبر هم صد‌ها نفر از مردم آمریکا در سالگرد توفان ماریا بالون «بچه ترامپ» را در اعتراض به سیاست‌های او مقابل عمارت اعیانی اش در فلوریدا به پرواز درآوردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار