معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم عنوان کرد؛

۳۲۰ دستگاه اتوبوس در ایام نوروز خدمات رسانی کردند

ذاکریان گفت:۳۲۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی شهر قم در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مردم بودند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به وضعیت پارکینگ‌های شهر قم گفت:از روز ۲۵ اسفندماه تا نیمه نخست نوروز حدود دو میلیون خودرو وارد شهر مقدس قم شده است؛ به عنوان مثال روز ۲۹ اسفند ۲۱۲ هزار خودرو وارد شهر شد و در روز‌هایی که بارش‌ها افزایش یافت تعداد خودرو ورودی به شهر کاهش چشم‌گیری داشت.

وی اضافه کرد:خودرو‌هایی که وارد شهر می‌شوند قطعا قصد زیارت حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران دارند و با توجه به کمبود شدید فضا‌های پارکینگ هسته مرکزی شهر قطعا امکان خدمات‌رسانی مطلوب به همه زائرین خصوصا این حجم بالای خودرو وجود ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم با تاکید بر اینکه امسال در هسته مرکزی شهر بالغ بر هزار خودرو به ظرفیت پارکینگ این محدوده اضافه شده است یادآورشد: با تلاش شبانه‌روزی در حوزه حمل و نقل و ترافیک برای اینکه بتوانیم پذیرای تعداد بیشتری از زائرین باشیم این کار اتفاق افتاد.

ذاکریان با اشاره به انسداد مسیر بلوار زائر در روز‌هایی که هشدار احتمال وقوع سیلاب وجود داشت افزود: به همین خاطر پارکینگ زائر با ظرفیت دو هزار خودرو بسته شده البته در این روز‌ها کاهش تردد خودرو را نیز در شهر داشتیم.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل عمومی شهر قم در ایام نوروز آماده خدمت‌رسانی به مردم بودندگفت: در شب سال تحویل هم تا نماز صبح خدمات رسانی حمل و نقل عمومی به مردم ادامه داشت.

انتهای پیام/ح

خدمات رسانی ۳۲۰ دستگاه اتوبوس شهر قم در ایام نوروز

برچسب ها: شهرداری قم ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار