پیامک‌های دریافتی ۹۸/۰۱/۱۸

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ هجدم فروردین ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

7698...0919:  چرا دولت هنوز عيدى معلولان بهزيستى را پرداخت نکرده است. لطفا بررسی کنيد.

 

9711...0911: من ساکن قائمشهر هستم.شهردار کارخانه  بزرگ نساجی شماره ی 2 رو فکر کنم داره به مجتمع تفریحی تبدیل می کند. کارخانه به اون عظمت را دارن چی درست میکنند.

 

6826...0919: من 100 ماه جبهه جنوب لشکر اهواز و یک سال جنگ داخلی کردستان و جانباز 25 درصد هستم دو ماه یارانه ام قطع کردند و حقوق دریافتیم زیر 2ملیون است. چرا این عدالته رمضان سولقانی

 

5978...0919:  اینترنت در استان زنجان ضعیف شده در روستاهای استان زنجان چند روزه اینترنت قطع لطفا مسولین رسیدگی کنن باتشکر.

 

2055...0910: چرا ارگانهای نظامی شرایط گزینش را سخت میگیرند. علت چیست. امیدوارم پیگیر شوید و علت را جویا شوید.

 

2983...0914: چرا به آسفالت جاده عجبشیر -  تبریز و برعکس هیچ کس رسیدگی نمی کند. چهل ساله آسفالت نشده جان و مال مردم برایتان مهم نیست؟

 

2617...0916: پیامم بخوانید ما خانه های خود را ترک کردیم نزدیک های کارون یک شهید عباسپور ایم لطفا برامون چادر مواد غذایی بیارید جا پناه نداریم جایی بریم اون از سیل اینم از سدها که هر لحظه خطر بیشتر میشود.

 

3613...0915: لطفاً پیگیر آزمون استخدامی قوه قضائیه کادر اداری سال 96 شوید با گذشت 17 ماه هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌بریم تاریخ دقیق شروع به کار را جویا شوید با تشکر.

 

5281...0912: دختر من در مدرسه شاهد تقواپیشگان واقع در سه راه لارستان درس می خواند. تاکنون دست شویی های مدرسه دو بار فرونشست داشته است. امسال قرار بود آن قسمت از مدرسه کاملا بازسازی شود اما متوجه شدند مدرسه جزو املاک ستاد اجرایی فرمان امام می باشد. و مدیران مافوق ستاد مذکور به مدرسه اعلام کرده اند که اجازه هیچگونه ساخت و ساز در مدرسه را به ایشان نمی دهند. حال اگر مجدد زمین این مدرسه رانش کند آیا آن ستاد پاسخگو می باشد؟ خواهشمندم گزارشی از مدرسه تهیه و پخش کنید تا مسوولان مجبور به پیگیری گردند.

 

1122...0938: خواهشمند است با توجه به وضع کنونی ایجاد شده برای اینجانب و بسیاری از دوستانم به دلیل بروز سیل که یک ماه آخر سال تاثیر بسیاری بر روی زندگی ما داشته و کلا دوران جمع بندی اصلا فرصت مطالعه نداشتیم وضع به گونه ای بوده که بسیار درگیر ایجاد سیل بند یا کمک به بستگان و همسایگانیم خواهشمند است جهت تعویق آزمون سراسری کارشناسی ارشد پیگیری هایی به هم رسانید. باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار