معاون کمیته امداد:

مددجویان خسارت دیده سیل ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات تکمیلی می‌گیرند/بسته های حمایتی در راه است

معاون کمیته امداد گفت: به مددجویان کارآفرین و مجری طرح‌های اشتغال زایی که از سیل اخیر آسیب دیده اند، به هر یک از این افراد ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات تکمیلی پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه رهبر معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده ایلام در گفتگو با خبرنگاران گفت: علاوه بر این نیز پرداخت وام قرض الحسنه با سرانه ۵۰ میلیون ریال از دیگر خدمات کمیته امداد به خانواده‌های آسیب دیده از سیل اخیر است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مددجویان زیادی در این سیل اسباب و وسایل زندگی خود را از دست داده اند در روز‌های آینده اقلام ضروری و وسایل زندگی مورد نیاز این خانواده‌ها خریداری و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

معاون کمیته امداد از اهدا بسته‌های حمایتی به مددجویان سیل زده خبر داد و گفت: این نهاد برای جبران خسارات وارد شده به مددجویان سیل زده در چند استان کشور بسته‌های حمایتی و خدماتی گوناگونی را در نظر گرفته است.

به گفته رهبر، در نخستین اقدام بیش از ۵۰۰ سبد غذایی در اختیار همه مددجویان بخش ماژین شهرستان دره شهر قرار گرفته و پرداخت سه ماه مستمری به مددجویان سیل زده نیز انجام شده است.

وی اظهار کرد: هدف کمیته امداد این است که با اقداماتی که برای خدمت به خانواده‌های آسیب دیده در دست اقدام داریم این خانواده‌ها دچار ناامیدی نشده و اطمینان حاصل کنند که برای جبران خسارات سیل در کنارشان هستیم.
سیل اخیر در مناطق مختلف استان ایلام خسارت‌های زیادی وارد کرده است.

انتهای پیام/ب

صحبت های معاون کمیته امداد در ایلام

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.