درخواست فرماندار الیگودرز از ستاد بحران:

یک بالگرد بدون بنزین بدهید/روستا‌ها از نظر آذوقه در مضیقه هستند

فرماندار الیگودرز گفت: خودمان بنزین تهیه کرده‌ایم و تنها یک بالگرد بدون بنزین می‌خواهیم؛ روستا‌های ما از نظر پزشکی و آذوقه در مضیقه هستند.

یک بالگرد بدون بنزین بدهید/روستا‌ها از نظر آذوقه در مضیقه هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حمید کشکولی شامگاه دوشنبه در ستاد بحران لرستان با اشاره به اینکه از روز اولی که حادثه پیش آمده، نتوانسته‌ایم یک بالگرد را در الیگودرز بنشانیم، اظهار داشت: روستاییان ما از نظر پزشکی و آذوقه و خدمات دامپزشکی در مضیقه هستند، چون راه نیست.

وی با بیان اینکه تنها یک بالگرد بدون بنزین به ما بدهید، خودمان بنزینش را تأمین کرده‌ایم، تصریح کرد: از زحمات هلال احمر ممنونم، اما وقتی هلی کوپتر ساعت ۱۱ به الیگودرز می‌آید و ساعت یک و نیم هوا خراب است و برمی گردد، نمی‌شود به روستا‌ها امدادرسانی کرد.

فرماندار الیگودرز با تاکید بر اینکه باتوجه به اینکه بارش برف منجر به بسته شدن راه دسترسی بسیاری از روستا‌های ما شده نیازمند استقرار یک بالگرد در شهرستان هستیم، ادامه داد: تنها یک بالگرد به ما بدهید، نه تجهیزات می‌خواهم نه آذوقه، همه را خودمان تأمین کرده‌ایم و تنها نیازمند بالگرد هستیم.

انتهای پیام/پ

امداد رسانی در مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار